Marcowe „Avanti” i „Logo” z kuponami rabatowymi do -80% w ramach akcji „Weekend Zniżek”
W marcowych numerach „Logo” i „Avanti” czytelnicy znajdą kupony zniżkowe do -80% na zakupy w sklepach stacjonarnych i online w całej Polsce. Wszystko to w ramach akcji rabatowej „Weekend Zniżek”, która odbędzie się w od 19 do 21 marca br. Dodatkowo redakcja „Avanti” przygotowała konkurs, w którym wygrać można wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne do wykorzystania na dowolne zakupy. Najnowsze wydania miesięczników będą dostępne w sprzedaży od 28 lutego br. Najnowsze wydania miesięczników będą dostępne w sprzedaży od 28 lutego br.
Redakcje „Logo” i „Avanti” zapraszają na akcję rabatową „Weekend Zniżek”, która odbędzie się w od 19 do 21 marca br. Czytelnicy znajdą kupony zniżkowe do -80% na zakupy w galeriach handlowych, outletach Factory, sklepach online oraz stacjonarnych w całej Polsce. Adresy sklepów, w których obowiązuje „Weekend Zniżek” oraz regulamin akcji dostępny na www.weekendznizek.pl
Aby z wybranych zniżek skorzystać, wystarczy okazać kupon wycięty z dowolnie wybranego pisma w sklepie stacjonarnym, a w sklepie internetowym – wpisać w odpowiednim polu kod podany na kuponie.
Bohaterką okładki marcowego „Avanti” jest zwyciężczyni programu „Top Model” – modelka Kasia Szklarczyk, która została również ambasadorką akcji zakupowej. Dodatkowo, z okazji „Weekendu Zniżek” redakcja „Avanti” ogłasza konkurs, w którym można wygrać 500, 1000 lub 1500 zł na dowolne zakupy. Szczegóły: www.avanti24.pl
W tym numerze redaktorki magazynu przedstawiają dynamiczne i oryginalne trendy na nadchodzącą wiosnę – dżins w nowoczesnej, nieoczywistej odsłonie oraz wszechobecny oversize. Stylistyczną inspiracją sezonu będzie natomiast przeszłość – lata 60. i proste, geometryczne sukienki Audrey Hepburn, przesycone wonią paczuli dzwony lat 70., stroje „new romantic” lat 80. oraz kicz i przepych sprzed 30 lat, czyli wszystko co podkreślało wysokie aspiracje kobiet tamtej dekady.
Bohaterem okładki marcowego „Logo” natomiast jest Antoni Królikowski, odtwórca głównej roli w najnowszym filmie Patryka Vegi „Bad Boy”. Z okazji premiery, która miała miejsce 21 lutego br., aktor opowiedział Łukaszowi Muszyńskiemu o tym, jak się bić, by zwyciężać.
Tematem miesiąca jest „snobizm”. – Współczesny snobizm ma ten sam cel, który miał od wieków. Odróżnić nas od towarzystwa i raz na jakiś czas, pozwolić zerknąć na nie z góry – o tym, że tak naprawdę każdy ma w sobie coś ze snoba, można przeczytać w tekście Jakuba Korusa. Redakcja „Logo” zapytała również socjologa dr Michała Lutosławskiego, m.in o to dlaczego powiedzenie w towarzystwie: „dzisiaj spałem 9 godzin”, może wzbudzić konsternację, a „nie spałem bo nie mogłem się oderwać od Houellebecqa” budzić aprobatę.
W marcowym wydaniu magazynu „Logo” znajduje się również nowy próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do 2. edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, który „Logo” współorganizuje z portalem „Zegarki i Pasja”. Z emisją marcowego numeru startują również zapisy na finał konkursu, który odbędzie się w maju. Szczegóły: https://matura2020.zegarkiipasja.pl/
Najnowsze wydania miesięczników ukażą się na rynku 28 lutego br. „Logo” w cenie w cenie 11,99 zł, natomiast „Avanti” w cenie 5,99 zł.
Magazyny będą promowane w telewizji (m.in. TVN), radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Wp.pl, Gazeta.pl), nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.