BadaniaMediaTVP

Finał drugiego sezonu „Sanatorium miłości” z rekordową widownią

Emitowany w niedzielę, ostatni odcinek 2. serii „Sanatorium miłości” obejrzało 3,8 mln, a w momencie najwyższej oglądalności 4,2 mln widzów*. W miniony weekend TVP1 była liderem rynku z udziałami na poziomie 9,4% w sobotę i 10,3% w niedzielę (dane NAM, grupa 4+).

 

 

 

 

Według danych NAM hitem weekendu wśród wszystkich stacji telewizyjnych był 10. odcinek „Sanatorium miłości”, który śledziło ponad 3,5 mln widzów. Udziały anteny w paśmie wyniosły 22,4%. Z podsumowania drugiej edycji programu wynika, że średnia widownia wyniosła 3,3 mln i była o 3,7% wyższa od premierowej z 2019 r.

W TOP5 weekendu znalazł się „Teleexpress”, który obejrzało 2,7 mln osób (22,3% udz.) oraz transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich w Oslo. Konkurs drużynowy zobaczyło w Jedynce 2,7 mln widzów (25,04 % udz.). 2,7 mln widzów (17,34 udz.) śledziło też niedzielne wydanie „Wiadomości”.

Sobotnie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich emitowane były równolegle w TVP1 i w TVP Sport. Łączna widownia transmisji na obu antenach według MOR wyniosła 3,5 mln, natomiast według NAM 3,2 mln widzów przy udziałach 30,3%.

Swoją pozycję umacnia wiosenna nowość Dwójki „Dance Dance Dance”. W sobotę taneczny show obejrzało 1,7 mln widzów, przy udziałach 12,1%. Program jest liderem pasma.

W weekend liczbę odtworzeń na vod.tvp.pl zdominowały transmisje sportowe. Na pierwszym miejscu w rankingu znalazła się sobotnia Gala KnockOut Boxing Night – 62,4 tys. odtworzeń. W niedzielę spotkanie piłki nożnej rozgrywane w ramach PKO Ekstraklasy: Wisła Kraków – Lech Poznań miało – 24,3 tys. odtworzeń.

*Model Oglądalności Rzeczywistej MOR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *