BadaniaSport w TVTVN Warner Bros. Discovery Polska

Kolejny rekord oglądalności skoków narciarskich w Eurosporcie 1!

Zakończony w ubiegłym tygodniu sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich przyniósł kolejny rekord oglądalności w Eurosporcie 1. Transmisje z kwalifikacji i zawodów przyciągnęły 6,5 mln widzów! Średnio każdą relację na żywo śledziło 158 tys. widzów w grupie A16-49, co stanowi wzrost o aż 12% względem rekordu z ubiegłego sezonu. Publikowane w mediach społecznościowych kanału materiały dotyczące skoków narciarskich osiągnęły ponad 75 mln odsłon.

 

 

 

 

W sezonie 2019/20 Eurosport 1 pokazywał zarówno konkursy Pucharu Świata, jak i kwalifikacje do nich, a transmisjom towarzyszyły studia z udziałem znakomitych ekspertów Eurosportu, na czele z Jakubem Kotem. Podczas niemal wszystkich zawodów rywalizację prosto z miejsca wydarzeń relacjonował Kacper Merk, który przeprowadzał wywiady z bohaterami sezonu. O merytoryczny i pełen emocji komentarz dbał znakomity duet Eurosportu – Marek Rudziński i Igor Błachut. Stacja prowadziła też rozbudowane działania redakcyjne w mediach społecznościowych, a publikowane w nich materiały osiągnęły w sumie ponad 75 mln odsłon! Oprócz cieszącego się od lat dużą popularnością profilu na Facebooku, Eurosport po raz pierwszy w sezonie skoków narciarskich był aktywny na YouTube i Instagramie, co spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem widzów.

Wszystko to przełożyło się na kolejny z rzędu rekord oglądalności całego sezonu skoków narciarskich! Relacje na żywo zapewniły Eurosportowi średni udział w rynku na poziomie 3,8% w grupie A16-49, co jest wynikiem o 18% lepszymi niż poprzedni rekord! Średnio transmisje śledziło aż 158. tys. widzów w grupie A16-49, co stanowi wzrost o 12% względem ubiegłego sezonu. Eurosport rozszerzył studia wokół transmisji skoków, oferując widzom aż 138% dłuższy czas relacji przy jednoczesnym wzroście średniej oglądalności w grupie A16-49 (+6% względem ubiegłego roku). Transmisje Pucharu Świata przyciągnęły 6,5 mln widzów, z czego aż 1,7 mln to osoby, które we wcześniejszym sezonie nie śledziły skoków narciarskich w Eurosporcie!

W zakończonym sezonie Eurosport 1 osiągnął także rekordową oglądalność podczas Turnieju Czterech Skoczni, w którym najlepszy okazał się Dawid Kubacki, ambasador stacji. Każdą transmisję śledziło 4,35 mln całościowo i średnio ponad 1,1 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji stacji z niemiecko-austriackiego cyklu. Eurosport 1, który jako jedyny w Polsce pokazywał wszystkie kwalifikacje i konkursy podczas każdej z ośmiu transmisji był najlepiej oglądalnym płatnym kanałem na rynku.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że kolejny sezon z rzędu osiągnęliśmy rekordową oglądalność skoków narciarskich na antenie Eurosportu 1. Przyciągaliśmy widzów transmisjami oraz eksperckimi i merytorycznymi studiami z udziałem znakomitych fachowców, co trafiło także do młodszych widzów, o czym świadczą rekordy oglądalności w grupie 16-49. Cieszą nas także znakomite zasięgi materiałów publikowanych w naszych mediach społecznościowych. W minionym sezonie zanotowaliśmy także najlepszy wynik podczas Turnieju Czterech Skoczni, w którym zwyciężył Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu. Możemy z dumą powiedzieć, że wysiłki wkładane przez nas w rozwijanie oferty dla fanów skoków narciarskich przynoszą efekty i nie ustaniemy w staraniach, aby proponować im coraz więcej treści najwyższej jakości powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członek Zarządu TVN Discovery Polska i Dyrektor Eurosportu.

Fot. Eurosport Getty Images

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *