„Kryzysowy Czerwony Dywan” specjalny program informacyjny na Red Carpet TV (wideo)
W sytuacji kiedy świat wstrzymuje oddech, a wszystkie media żyją w rytmie rozwoju sytuacji spowodowanej pandemią, również i Red Carpet TV wzorem innych nadawców telewizyjnych dostosowuje swoją ofertę programową do aktualnej sytuacji w ShowBiznesie.
Odwołane imprezy, gale, premiery, widowiska telewizyjne oraz festiwale, a także wstrzymana produkcja filmów i seriali w skali niemalże globalnej – to sytuacja, która w dotychczasowej historii mediów nie miała precedensu.
Reagując elastycznie stosownie do zmieniających się okoliczności, zespół dziennikarzy Red Carpet TV w programie SPECJALNYM „Kryzysowy Czerwony Dywan” codziennie o godz.: 19:45 relacjonował będzie istotne wydarzenia dotyczące świata gwiazd oraz wpływu epidemii w tym również kwarantanny na ich codzienne życie. Pokazywać będziemy także alternatywne formy twórczości dostosowujące się do ograniczeń czasu epidemii.
Dziennikarze Red Carpet TV: Daria Pacańska, Julia Bojczuk i Mateusz Michalski pod kierownictwem Pauliny Drażby w dość nietypowy sposób, bo pracując w pełni „zdalnie” będą nie tylko komentować skutki „odwoływanych” wydarzeń w ShowBiznesie, ale też pokazywać zwykłe problemy „znanych ludzi” w czasach kryzysu oraz ich pozytywny udział w promowaniu zachowań pro-społecznych adekwatnych do wymogów obecnej sytuacji.
„Kryzysowy Czerwony Dywan” to format wprowadzony czasowo. Ta nowa propozycja zastąpi stałe pozycje ramówkowe: „WEEK”, „KULISY SHOW BIZNESU OKIEM PAULINY DRAŻBY”, „RED!AKCJA” oraz „ZOBACZ PREMIERY”, które – z uwagi na aktualną sytuację – w swojej oryginalnej formie nie miałyby czego komentować, omawiać i recenzować.
Pozostałe pozycje ramówki Red Carpet TV są emitowane w niezmienionym trybie.
Stacja z uwagą będzie śledzić oraz komentować zmianę modelu konsumpcji kultury oraz mediów w czasie ograniczenia bezpośrednich kontaktów międzyludzkich i wchodzenia w to miejsce najbardziej szeroką z możliwych falą ofert digitalowych, zaczynając od platform streamingowych, social mediów, po nowy model „telewizji”. Stacja monitorować będzie ponadto światowe trendy dotyczące tworzenia oraz konsumpcji „Pop Kultury”, tak aby odpowiedzieć na nurtujące wszystkich pytanie „Co na stałe zmieni w świecie mediów i showbiznesu” obecny, globalny kryzys.
Kryzysowy Czerwony Dywan codziennie o 19:45 🔥
W związku z wyjątkową sytuacją w kraju i na świecie – dostosowujemy się 💪🏼 przez najbliższe 2 tygodnie, nie zobaczycie na naszej antenie flagowych programów newsowych: #WEEK i #RedAkcja, ale specjalnie dla Was – wszyscy nasi redaktorzy CODZIENNIE przygotują program podsumowujący to co się dzieje (i nie dzieje) w popkulturze i sztuce podczas kryzysu pandemicznego. Oglądajcie #KryzysowyCzerwonyDywan od poniedziałku do niedzieli o godz 19:45, i #zostańciewdomach 🔥
Opublikowany przez Red Carpet Sobota, 14 marca 2020