Wydawnictwo Bauer rozszerza akcję “Prenumerata dla Bliskich”
Pomimo wielu zmian nawyków wymuszonych przez koronawirusa Polacy nadal chętnie kupują prasę, wynika z pierwszych prognoz sprzedażowych Bauera. Przywiązanie do ulubionych tytułów sprawia, że pomimo początkowego spadku sprzedaży w niektórych segmentach sieci detalicznej, magazyny na obecną chwilę prawie nie odczuły negatywnych skutków wprowadzonych ograniczeń w handlu i swobodnym przemieszczaniu się kupujących.
Wydawnictwo Bauer, obserwując niesłabnące zainteresowanie swoimi tytułami ,rozszerzyło ofertę „Prenumeraty dla bliskich” adresowaną do tych, którzy nie chcą lub nie mogą wychodzić z domów, do 19 najważniejszych tytułów plus wydania specjalne.
Specjalna oferta dostępna jest w sklepie czytelnia.pl.
Dodatkowo do czytania prasy namawia Tele Tydzień poprzez korzystanie z nakładek na zdjęcia profilowe na FB #jestemwdomuczytamprase, promujących czytanie prasy. Z takiej nakładki można skorzystać wchodząc na profil FB Tele Tygodnia.