Akcja społeczna Wydawnictwa Bauer: „Nasz Przyjaciel Sprzedawca”
Wydawnictwo Bauer chce wyrazić wdzięczność sprzedawcom prasy z kiosków, sklepów i sklepików spożywczych za ich codzienną pracę w wyjątkowo trudnych warunkach i zaprasza Czytelników do współpracy.
W wybranych tytułach Wydawnictwa pojawiły się specjalne rubryki, w których publikowane będą zdjęcia sprzedawców wraz z ich krótkimi wypowiedziami. Zdjęcia nadsyłać będą Czytelnicy, chcący wyrazić sympatię „swoim” ulubionym sprzedawcom i podziękować za możliwość kupowania prasy pomimo trudnych okoliczności rynkowych.
W akcji udział biorą m.in. tytuły takie jak: „Tele Tydzień”, „Kurier TV”, „Świat seriali”, „TV14”, „Przyjaciółka”, „Show”, „Naj”, „Tina”, „Poradnik Domowy”, „Pani Domu”, „100 Rad”.