UPC Polska wspiera seniorów w czasie #zostanwdomu
Z myślą o klientach 60+, którzy potrzebują indywidualnego podejścia i wsparcia w czasie #zostanwdomu, UPC uruchamia dedykowaną ścieżkę na infolinii. Dzięki niej, mogą oni skorzystać z porad specjalistów dotyczących usług oraz uzyskać pomoc w przeprowadzeniu płatności internetowych.
Restart dekodera lub routera, skorzystanie z ofert na żądanie czy telefonu stacjonarnego, czy wreszcie zalogowanie się do MojegoUPC w sprawie rachunków za usługi. Lista spraw, w jakich mogą potrzebować wsparcia niektórzy klienci, w tym 60+, może być dłuższa. Dlatego w ramach akcji #dzialamyztroska w UPC, uruchomiliśmy specjalną ścieżkę na infolinii, gdzie seniorzy mogą liczyć na indywidualne podejście oraz niezbędną pomoc, bez konieczności wychodzenia z domu. Tematem szczególnie ważnym w kontekście bezpieczeństwa w czasie #zostanwdomu, jest korzystanie z internetowych płatności za rachunki. Obecnie używa ich już ponad 90 proc. klientów, ale wielu seniorów dotychczas tego nie robiło. Dlatego nasi specjaliści służą im w tym zakresie pomocą i indywidualnym podejściem.
a. Klienci są przekierowywani do bramki płatności, w której łatwo przechodzą przez proces opłaty online.
b. Do wyboru są wszystkie wygodne płatności elektroniczne – przez stronę własnego banku, BLIK lub kartę debetową lub kredytową.
c. Po zakończeniu procesu płatności, po podaniu swojego adresu e-mail, klient otrzymuje potwierdzenie opłaty rachunku.
a. Tę usługę można aktywować w panelu Moje UPC lub w mailu wysyłanym wraz z rachunkiem.
i. Po włączeniu usługi Automatycznego opłacania rachunków, klienci są przekierowani do strony firmy Blue Media – bm.pl.
ii. Po założeniu konta na stronie operatora płatności i podaniu danych karty kredytowej lub debetowej, nie trzeba będzie się martwić o kolejne rachunki.
iii. Klienci są za każdym razem informowani o pojawieniu się nowego rachunku do opłacenia, ale system bm.pl będzie automatycznie, co miesiąc, pobierać z karty kwotę z rachunku (od takiej usługi Blue Media pobiera opłatę w wysokości 1 zł, doliczaną do każdej płatności).Jeśli nie możesz #zostaćwdomu…
Czasami nie ma innej możliwości. Płatności można dokonać nie tylko na poczcie, ale także podczas codziennych zakupów w sklepach, które obsługują płatności Via Moje Rachunki. Na infolinii nasi konsultanci poinformują, gdzie najbliżej miejsca zamieszkania, znajduje się odpowiedni sklep.
Więcej informacji na temat możliwości realizacji płatności dostępnych jest na stronie upc.pl.