Brain będzie kreował reklamy dla Plusa na Kartę
Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową oferty Plus na Kartę i przez najbliższy czas będzie odpowiedzialna za komunikacje tej linii biznesowej.
W przetargu na opracowanie platformy komunikacji i obsługi rocznej ATL i BTL linii Plus na Kartę udział wzięło pięć agencji, a kryteriami oceny były:
- atrakcyjność kreatywna,
- zauważalność reklam,
- wyróżnialność na tle konkurencji,
- kampanijność formatu,
- dopasowanie do grupy docelowej.
„Prace zaprezentowane przez wszystkie agencje były na bardzo wysokim poziomie i podjęcie decyzji było trudne.” – ocenia przetarg Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtel – „Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim biorącym udział w przetargu za pracę strategiczną, koncepcyjną oraz przedstawione koncepty kreatywne. Dziękujemy za ogrom pracy włożonej w przygotowanie i prawdziwie doceniamy wysiłek oraz zaangażowanie w nasz przetarg.”
Zwycięzcą postępowania została agencja Brain. Proponowany przez nią koncept ma potencjał stania się silną i wyróżnialną platformą pozwalającą na efektywne dotarcie do masowego odbiorcy, a tym samym pozwoli na realizację celów biznesowych na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych.