Czerwiec na kanale TLC
W czerwcu kanał TLC zaprasza na premierę nowego, ekscytującego programu „Jak matka z córką”. Poznamy w nim cztery duety, w przypadku których więzi matki z córką są naprawdę ekstremalne!
„JAK MATKA Z CÓRKĄ”
Matki i córki łączy specjalna więź. Ale co gdy zaczyna być ona zbyt silna i uzależniająca? Czy można wyznaczyć granicę takiej bliskości? W nowym programie poznamy ekstremalne relacje matek i córek, które są nierozłączne! One wszystko robią razem – ubierają się w te same stroje i wspólnie poddają operacjom plastycznym.
Zobaczymy co dzieje się, gdy ta wyjątkowa relacja stanie się przyczyną kłótni i rozłamów w rodzinie i wśród przyjaciół. W zetknięciu z codziennymi problemami ta z pozoru niezniszczalna więź może się rozpaść. Co w takiej sytuacji zrobią matka i córka? Czy będą walczyć o utrzymanie relacji? Emisja: od niedzieli, 21 czerwca, godz. 11:00
To nie koniec inspirujących premier na kanale TLC! Zapraszamy widzów na kolejne, premierowe odcinki takich programów jak: „Salon sukien ślubnych: Hiszpania”, „Przemiana w stylu drag queen!”, „Wiza na miłość: pierwsze spotkanie”, „Wiza na miłość: kwarantanna” czy „Historie wielkiej wagi – dalsze losy”.
„SALON SUKIEN ŚLUBNYCH: HISZPANIA”
To pokaz mody, opowieść o ślubie i sesja terapii rodzinnej w jednym. Życie w salonie sukien ślubnych Aire w Madrycie jest zawsze pełne niespodzianek. Zawsze można tu spotkać wspaniałego Borisa Izaguirre, który spieszy z pomocą i radą wszystkim pannom młodym.
Będziemy towarzyszyć Borisowi i jego doświadczonym konsultantom podczas spotkań z paniami, które szukają wymarzonej kreacji na swój najważniejszy dzień w życiu. W tym salonie każda z nich znajdzie coś dla siebie i na swoją kieszeń. Emisja: wtorek, godz. 20:00
„PRZEMIANA W STYLU DRAG QUEEN!”
Tej metamorfozy dokonają królowe, którym poczucie stylu i odważne spojrzenie na modę nie jest obce. Znane z amerykańskiej telewizji drag queen złożą niespodziewaną wizytę bohaterom, którzy nie umieją polubić to, jak wyglądają i zabiorą ich w pełną kolorów podróż do świata mody.
Wizyta w tym obcym świecie pomoże im nie tylko zmienić wygląd zewnętrzny, ale wreszcie uwierzyć w siebie. Emisja: wtorek, godz. 21:30
WIZA NA MIŁOŚĆ: PIERWSZE SPOTKANIE
Co może się zdarzyć, kiedy pary, które poznały się w sieci, spotkają się po raz pierwszy w realu? W tym programie towarzyszymy zakochanym Amerykanom, którym wydaje się, że poznali swoje bratnie dusze w Internecie.
Teraz przygotowują się do podróży za granicę, aby spotkać ukochanych osobiście i sprawdzić, czy to prawdziwa miłość. Niektóre z tych par są zupełnie niedobrane pod względem aparycji. Inne mają całkowicie odmienne osobowości. Czy uda się im przezwyciężyć te różnice? Emisja: niedziela, godz. 12:00
„WIZA NA MIŁOŚĆ: KWARANTANNA”
Zapraszamy na spotkania z bohaterami popularnej serii, którzy tak jak wszyscy z nas, z powodu koronawirusa musieli zostać w domach. Wszyscy podzielą się z nami doświadczeniami z codziennego życia, prezentując nakręcony przez siebie materiał filmowy.
Zobaczymy też wywiady wideo z producentami serii. Przyjrzymy się, jak byłe i obecne pary samotnie i jednocześnie razem próbują przetrwać ten ciężki okres. Emisja: wtorek, godz. 22:30
„HISTORIE WIELKIEJ WAGI – DALSZE LOSY”
Zapraszamy na serię niezwykle emocjonalnych spotkań z kobietami i mężczyznami, którzy kontynuują swoją walkę z zagrażającą ich życiu nadwagą. Pod stałą opieką eksperta, dr. Nowa, wspólnie zrzucili już setki kilogramów.
Kuracja jednak okazuje się nie być wcale taka prosta. W tym sezonie widzowie poznają sercowe problemy pacjentów dr. Nowa. Emisja: poniedziałek, godz. 21:30
Dane: NAM. 01-30.04.2020, SHR% W25-59 C100K+, AFF W30-59 C50K+, W16-49 INC 2001+ vs A 16-49; COV 01-30.04.2020, A4+.
TLC to kanał pełen autentycznych i inspirujących historii zwykłych ludzi oraz szeroki wachlarz emocjonujących przeżyć i emocji. Różnorodne formaty o tematyce ślubnej, lifestylowej, poświęconej operacjom plastycznym, walką o własne zdrowie, związkom i relacjom rodzinnym sprawia, że kanał TLC stale zachwyca nasze widzki, na co wskazują bardzo dobre wskaźniki oglądalności. W kwietniu oferta programowa kanału TLC trafiła średnio do 4,6 mln widzów, co przełożyło się na udziały w grupie kobiet w wieku 25-59 z dużych miast równe 0,3% SHR oraz AFF=256. W kobiecych grupach celowych stacja wciąż notuje wysokie wskaźniki dopasowania, przykładowo w grupie kobiet w wieku 30-59 z miast indeks dopasowania wynosi AFF=234, a w grupie kobiet w wieku 16-49 z zarobkami powyżej 2001 pln AFF=160.