BadaniaMediaTVP

Film “Nic się nie stało” przyciągnął widzów

W środę, 20 maja aż 3,6 mln widzów wg MOR w momencie najwyższej oglądalności obejrzało w TVP1 film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Nic się nie stało” odsłaniający kulisy pedofilii w środowisku celebrytów.

 

 

Średnia widownia dokumentu według MOR wyniosła 3,4 mln osób. Debatę prowadzoną w Jedynce przez Michała Adamczyka z udziałem m.in. reżysera Sylwestra Latkowskiego obejrzało średnio 2,6 mln osób. Wieczorne pasmo TVP Info, w którym kontynuowano komentarze po emisji filmu i debaty, przyciągnęło 890 tys. widzów.

Także wg NAM największą widownię tego dnia zgromadził film TVP1 „Nic się nie stało”, który obejrzało ponad 2,7 mln widzów (udziały 19,5%). Wieczorna debata zainteresowała 1,9 mln osób (udziały 15,5%), a komentarze w TVP Info śledziło 873 tys. widzów (11,3% udziały). 20 maja Jedynka z udziałami 11,8% była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych, a wśród kanałów informacyjnych pierwsze było TVP Info z udziałami 5,6%.

Liczba odtworzeń filmu na vod.tvp.pl i w aplikacji mobilnej vod.tvp.pl wyniosła 64,2 tys.

Dyskusja na temat filmu Sylwestra Latkowskiego jest kontynuowana w mediach społecznościowych. Na Twitterze najpopularniejszym hasztagiem w Polsce jest #NicSieNieStalo. W Google Trends temat jest na pierwszym miejscu.

MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *