Netflix: Pomoc w anulowaniu abonamentu dla użytkowników, którzy nie korzystają z serwisu
Znasz to uczucie, gdy uświadamiasz sobie, że płacisz za usługę, z której od dawna nie korzystasz? Firma Netflix nie chce, żeby jej klienci płacili za coś, czego nie używają.
Dlatego prosimy wszystkich użytkowników, którzy nie oglądali żadnych treści w serwisie Netflix od roku, aby potwierdzili, czy chcą kontynuować swoje członkostwo. O to samo poprosimy użytkowników, którzy nie korzystali z naszego serwisu przez co najmniej dwa lata. E-maile i powiadomienia w aplikacji zaczniemy wysyłać jeszcze w tym tygodniu. Jeśli użytkownik nie potwierdzi, że chce kontynuować abonament, automatycznie go anulujemy. Każdy użytkownik, który później zmieni zdanie, będzie mógł łatwo odnowić abonament w serwisie Netflix. Nieaktywne konta stanowią mniej niż 0,5% naszej ogólnej bazy członków (to tylko kilkaset tysięcy użytkowników) i są już uwzględnione w naszych wynikach finansowych.
Chcemy, by zarówno rejestracja w serwisie, jak również anulowanie abonamentu były proste. Dlatego każdy, kto anuluje konto i ponownie dołączy do serwisu w ciągu 10 miesięcy, nadal będzie mieć dostęp do swoich ulubionych tytułów, profili, preferencji oglądania i szczegółów konta. Mamy nadzieję, że nasza nowa strategia pomoże naszym klientom zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze.
Eddy Wu, dział ds. innowacyjności produktów