Prasa - Ksiązka

„Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej”

29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy odchodzą legendarni dziennikarze, a także komentarze słuchaczy z niepokojem patrzących na sytuację ulubionej rozgłośni.

 

 

15 maja br. piosenka Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój” zajęła pierwsze miejsce w kolejnym notowaniu Listy Przebojów Trójki prowadzonym przez Marka Niedźwieckiego. Władze rozgłośni zablokowały jednak sekcję portalu Polskiego Radia z Listą Przebojów, a głosowanie zostało unieważnione. Wydarzenie to spowodowało zamieszanie, w efekcie którego z rozgłośnią rozstało się kilkunastu dziennikarzy i muzyków – w ramach sprzeciwu przeciwko cenzurze i ingerencji władzy rządzącej w działalność mediów publicznych.

– Tak się nie robiło nawet w głębokim PRL-u, w którym żyłam. To przypomina mi czasy stalinowskie, które znam tylko z opowieści, ale wiem, że właśnie takie były metody – ocenia Magdalena Jethon, była dyrektor Programu Trzeciego Polskiego Radia, z którą wywiad będzie można przeczytać w wydaniu „Czarnej Księgi PIS. Niszczenie Trójki”.

W specjalnym magazynie znalazły się również m.in. sylwetki legendarnych redaktorów, jak Wojciech Mann, Piotr Kaczkowski czy Marek Niedźwiecki; historia Trójki na przestrzeni ostatnich lat oraz osobiste pożegnania i komentarze słuchaczy związane z aktualną sytuacją kultowej rozgłośni.

Magazyn „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” w objętości 8 stron dołączony zostanie 29 maja br. do piątkowego wydania „Gazety Wyborczej”. Cena numeru wyniesie 6,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio TOK.FM, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje oraz Rock Radio), a także autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *