Dwuczęściowy album „Ptaki Polski. Atlas z kalendarzem obserwatora” z „Gazetą Wyborczą”
Jak zostać ornitologiem-amatorem? Gdzie i kiedy podpatrywać ptaki? Po czym rozpoznać poszczególne gatunki? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań będzie można poznać, przeglądając „Ptaki Polski. Atlas z kalendarzem obserwatora” – dwuczęściowy album z wyjątkowym kalendarzem, który ukaże się z „Gazetą Wyborczą” we wtorek, 9 czerwca oraz środę, 10 czerwca br. W każdej z książek czytelnicy znajdą też kod aktywujący dwumiesięczną subskrypcję treści Wyborcza.pl.
Dwuczęściowy album „Ptaki Polski. Atlas z kalendarzem obserwatora” ułatwi czytelnikom rozwijanie ornitologicznego hobby – zwróci ich uwagę m.in. na to, o czym należy pamiętać, podpatrując ptaki, oraz jakie są charakterystyczne cechy poszczególnych gatunków. Dodatkowo, elementem każdej książki będzie kalendarz, wskazujący najlepsze okresy do prowadzenia ornitologicznych obserwacji.
W każdej z części atlasu dostępny będzie również kod służący do aktywacji dwumiesięcznej subskrypcji pakietu podstawowego Wyborcza.pl. Kod należy wpisać na stronie wyborcza.pl/atlasptakow.
Albumy „Ptaki Polski. Atlas z kalendarzem obserwatora” ukażą w sprzedaży wraz z wtorkowym i środkowym numerem „Gazety Wyborczej” w cenie 16,99 zł. Wydania dziennika bez dodatków będą kosztować 3,99 zł.
Ukazanie się książek wspiera kampania promocyjna prowadzona w radiu (Radio TOK, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio) w internecie (Google, YouTube, Facebook, Instagram), a także autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.