Miliony widzów oglądały wieczór wyborczy w TVP
W niedzielę, 28 czerwca ponad 4,4 mln widzów obejrzało wg MOR w momencie najwyższej oglądalności „Wybory Prezydenckie 2020 Wieczór Wyborczy”. Wg NAM w weekend Jedynka była liderem stacji telewizyjnych, a TVP Info w sobotę i niedzielę było stacją pierwszego wyboru wśród wszystkich kanałów informacyjnych.
TVP1 od piątku do niedzieli zanotowała najwyższe udziały dnia uzyskując odpowiednio 10,5%, 8,1% i 8,3%. Z kolei TVP Info było liderem wśród stacji informacyjnych w sobotę z udziałami na poziomie 4,7%, natomiast w niedzielę z udziałami 7,7% awansowała na drugą pozycję wśród wszystkich stacji telewizyjnych. W weekend wśród wszystkich programów TVP najliczniejszą widownię zgromadził w piątek, 26 czerwca odcinek serialu „Cena wolności”, który obejrzało 2,1 mln osób przy 17,7% udziałach.
28 czerwca TVP2 zainaugurowała w Nowym Targu „Wakacyjną Trasę Dwójki”. Koncert obejrzało wg MOR średnio 1,2 mln osób, a wg NAM ponad 940 tys. widzów z udziałami 7,1%.
MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement