PolsatSport w TV

Ekstraklasa Games wznawia rozgrywki

Największy esportowy turniej FIFA w Polsce wznawia rozgrywki po przerwie spowodowanej pandemią. Dla zachowania bezpieczeństwa graczy Finały Rundy Wiosennej Ekstraklasa Games oraz kończąca turniej Runda Finałowa, odbędą się wirtualnie. Nie dojdzie zatem do planowanych wcześniej dwóch eventów finałowych w studiu telewizji Polsat.

 

Druga edycja turnieju trwa od listopada ubiegłego roku i podzielona została na dwie rundy – zimową i wiosenną. Pierwszą z nich wygrali zawodnicy reprezentujący Legię Warszawa i Lecha Poznań. Wszystkie turnieje kwalifikacyjne do Finałów Rundy Wiosennej odbyły się dotychczas w 12 z 16 klubów, jednak w marcu musiały zostać przerwane z powodu decyzji podjętej przez wydawcę gry. EA Sports zobowiązało do tego organizatorów turniejów w grze EA Sports FIFA prowadzonych we wszystkich krajach świata. Turniej Ekstraklasa Games organizowany jest na licencji FIFA 20 eWorld Cup Official League Qualifier.

Po otrzymaniu zgody od wydawcy podjęta została decyzja o wznowieniu turnieju. W dniach 1-2 lipca odbędą się cztery zaległe turnieje kwalifikacyjne Lechii Gdańsk, ŁKS-u Łódź, Jagiellonii Białystok i Piasta Gliwice. W dniach 4-5 lipca zorganizowane zostaną finały Rundy Wiosennej, z których streamy dostępne będą na stronie mediaexpert.pl oraz w social mediach Media Expert, Ekstraklasy, klubów i uczestników. W trakcie weekendu 11-12 lipca odbędzie się Runda Finałowa, w której zmierzy się osiem najlepszych klubów na obu konsolach w klasyfikacji generalnej. Transmisję Rundy Finałowej obejrzeć będzie można na kanale Polsat Games oraz w social mediach Ekstraklasy, klubów i partnerów turnieju.

Oficjalnymi partnerami rozgrywek są popularne marki – KFC i Media Expert, które w poprzedniej edycji wykorzystały potencjał turnieju przeprowadzając dedykowane kampanie reklamowe w mediach. W projekt zaangażowane jest także grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest telewizja Polsat Games, w której studiu odbywają się turnieje fazy ligowej oraz finały. Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 20 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Sportfive (do niedawna znana jako Lagardere Sports).

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *