BadaniaMediaTVP

Weekend należał do anten TVP

W piątek, 3 lipca i sobotę, 4 lipca według NAM* Jedynka była stacją pierwszego wyboru. W niedzielę, 5 lipca liderem oglądalności była Dwójka, a TVP INFO było w sobotę najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym. W rankingu 10 najpopularniejszych programów weekendu, aż 7 należało do TVP.

 

Udziały Jedynki w piątek wyniosły 10,4%, w sobotę 7,8% i były najwyższe na rynku telewizyjnym. Najliczniejszą widownię zgromadził premierowy odcinek nowej telenoweli Jedynki „La Bandida”, który 3 lipca obejrzało prawie 1,9 mln osób przy udziałach 15,9%. Wśród weekendowych propozycji TVP1 wysoką oglądalność zanotowały również „Wiadomości”, które 5 lipca oglądało 1,8 mln widzów (udziały 16,2%), piątkowy odcinek programu reporterskiego „Alarm!”, który zgromadził 1,8 mln osób przy udziałach 15,7% oraz „Teleexpress”, który 3 lipca zobaczyło 1,6 mln osób (udziały 21%).

W niedzielę, 5 lipca najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych była TVP2 z udziałami na poziomie 8,4%. Największym zainteresowanie widzów cieszył się koncert 

Udziały Jedynki w piątek wyniosły 10,4%, w sobotę 7,8% i były najwyższe na rynku telewizyjnym. Najliczniejszą widownię zgromadził premierowy odcinek nowej telenoweli Jedynki „La Bandida”, który 3 lipca obejrzało prawie 1,9 mln osób przy udziałach 15,9%. Wśród weekendowych propozycji TVP1 wysoką oglądalność zanotowały również „Wiadomości”, które 5 lipca oglądało 1,8 mln widzów (udziały 16,2%), piątkowy odcinek programu reporterskiego „Alarm!”, który zgromadził 1,8 mln osób przy udziałach 15,7% oraz „Teleexpress”, który 3 lipca zobaczyło 1,6 mln osób (udziały 21%).

W niedzielę, 5 lipca najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych była TVP2 z udziałami na poziomie 8,4%. Największym zainteresowanie widzów cieszył się koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, który w niedzielny wieczór oglądało 1,8 mln widzów (udziały 14,7%).

Natomiast w sobotę, 4 lipca wśród kanałów informacyjnych liderem było TVP INFO, którego udziały wyniosły 5,7%. W rankingu najpopularniejszych programów kanałów informacyjnych soboty, trzy pierwsze należały do TVP INFO. Szczegóły w załączniku. *Dane: Nielsen Audience Measurement

ej Trasy Dwójki”, który w niedzielny wieczór oglądało 1,8 mln widzów (udziały 14,7%).

Natomiast w sobotę, 4 lipca wśród kanałów informacyjnych liderem było TVP INFO, którego udziały wyniosły 5,7%. W rankingu najpopularniejszych programów kanałów informacyjnych soboty, trzy pierwsze należały do TVP INFO. Szczegóły w załączniku. *Dane: Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *