TP Vision oraz Bowers & Wilkins przedłużają umowę o współpracy
Firma TP Vision będąca właścicielem marki Philips TV & Sound oraz legendarny brytyjski producent sprzętów audio z najwyższej półki Bowers & Wilkins zdecydowały się kontynuować współpracę na zasadzie wyłączności.
Zapoczątkowane w połowie 2018 r. partnerstwo TP Vision oraz Bowers & Wilkins okazało się przełomem na rynku telewizorów segmentu premium. W efekcie współpracy powstała seria modeli OLED+ wyznaczających nowe standardy jakości obrazu i dźwięku oraz cieszących się uznaniem ekspertów i popularnością wśród konsumentów.
W tym roku partnerstwo marek Philips TV & Sound oraz Bowers & Wilkins zostanie rozszerzone o kolejne obszary. W drugiej połowie 2020 r. do sprzedaży wejdą zarówno telewizory OLED+, których wcześniejsze generacje miały swoje premiery w latach ubiegłych, jak również zupełnie nowe modele LCD zaprojektowane z myślą o konsumentach poszukujących odbiorników o mniejszych calarzach i oferujących ponadprzeciętne brzmienie. Tegoroczne telewizory będą nadal łączyć doświadczenie obu marek i ich nowatorskie podejście w zakresie jakości obrazu i dźwięku.
Dotychczasowa współpraca partnerów już teraz przynosi bardzo dobre efekty. Wszystkie telewizory OLED+ wyposażone w autorską technologię Philips Ambilight oraz system audio od Bowers & Wilkins zostały pozytywnie przyjęte przez użytkowników, media oraz ekspertów branżowych, zdobywając w ciągu ostatnich 18 miesięcy w sumie 95 europejskich nagród i wyróżnień. W szczególności 65-calowy model Philips OLED+984 został uznany za przykład nowatorskiego telewizora o wyjątkowych parametrach i designie, który w obszarze jakości stał się punktem odniesienia dla innych marek premium na rynku.
Czynnikiem wzmacniającym partnerstwo obu firm jest ich wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu i rozwoju autorskich technologii we własnych ośrodkach R&D i tym samym pełna kontrola nad jakością na każdym etapie projektowania i produkcji. Na efektywność takiego podejścia pozytywnie wpływa lokalizacja najważniejszych ośrodków obu marek, które mieszczą się w Europie. Centrum Innowacji TP Vision znajduje się w Gandawie w Belgii, zaś ośrodek badawczo-rozwojowy Bowers & Wilkins jest zlokalizowany w Southwater w Wielkiej Brytanii.
– Jestem przekonany, że wraz z premierą pierwszych modeli powstałych we współpracy z Bowers & Wilkins zmieniliśmy rynek telewizorów. Zarówno wtedy, jak i teraz przy okazji prezentowania kolejnych urządzeń, udaje nam się wyznaczyć nowe standardy w obszarze parametrów oferowanych przez współczesne telewizory. To przełomowe partnerstwo dwóch liderów działających w różnych dziedzinach i jestem przekonany, że nasze produkty będą nadal zdobywać uznanie konsumentów. Cieszę się, że możemy kontynuować tę współpracę – powiedział Kostas Vouzas, CEO TP Vision Europe.
Geoff Edwards, dyrektor zarządzający Bowers & Wilkins dodaje – Współpraca z TP Vision stanowi idealny przykład tego, jak potrafimy łączyć nasze osiągnięcia z doświadczeniem innego lidera rynkowego, definiując na nowo oczekiwania wobec dostępnych na rynku urządzeń RTV. Jesteśmy niezmiernie dumni z sukcesu, jaki udało nam się dotychczas osiągnąć w segmencie telewizorów i cieszymy się na dalszą współpracę z TP Vision.