BadaniaMedia

Dynamiczny rozwój kanału Youtube National Geographic

National Geographic to rozrywka z misją i brand towarzyszący widzom na wielu platformach komunikacji. Kanał Youtube stanowi naturalne przedłużenie oferty telewizyjnej – widzowie mogą w nim znaleźć fragmenty ulubionych programów, a marketerzy wyjątkowego, młodego widza uzupełniającego dojrzalszą widownię zasiadającą przed telewizorami.

 

Dzięki skrupulatnie dobranej ofercie programowej i codziennej komunikacji ze społecznością fanów, Youtube Nat Geo na przestrzeni minionego roku odnotował spektakularne wzrosty! 16,4 mln wyświetleń miesięcznie, 3,6 mln unikalnych użytkowników i 344 tysiące subskrybentów zaowocowało tym, że obecnie jest on numerem 1 w kategorii kanałów factual pod względem liczby wyświetleń. Znajduje się także w TOP 10 kategorii kanał telewizyjny na Youtube – zarówno pod względem wyświetleń jak i subskrypcji.

Jest to doskonałe środowisko dla marki, która chce być bliżej ludzi, dotrzeć do młodych, wyjątkowych i ciekawych świata widzów, a także pokazać siebie jako firmę zaawansowaną technologicznie, przyjazną ludziom i środowisku. Liczne kanały komunikacji umożliwiają przygotowanie oferty szytej na miarę: od produkcji Branded Content, przez relację Live, działania na społecznościach po plansze sponsorskie i kampanie spotowe.

Źródło: YT Analitycs, 05.2020

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *