Media

Nowa kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych ESOLEO (wideo)

Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.

 

I wszystko staje się jasne!

Kampania zwraca uwagę, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Znani i lubiani aktorzy – Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielając się w role sąsiadów, w lekkiej i zabawnej rozmowie w przystępny sposób tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.

Mniejsze rachunki za prąd, kompleksowe zajęcie się formalnościami, przygotowanie projektu, pomoc w uzyskaniu kredytu przy zerowym wkładzie własnym, szybki montaż oraz możliwość skorzystania z dotacji – wszytko to zapewnia dostępna w całej Polsce oferta ESOLEO. Ze szczegółami oferty można się zapoznać w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu,  telefonicznie na infolinii – 222 136 222 i na stronie internetowej www.esoleo.pl.

 

 

 

Oferta ESOLEO – marka instalacji fotowoltaicznych z Grupy Polsat

Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO skierowane są do wszystkich, którzy chcą produkować swój własny prąd i szukają niezawodnego i renomowanego rozwiązania. Posiadanie własnej „elektrowni słonecznej” pozwala płacić nawet do 95% mniej za rachunki za prąd, co przy miesięcznych opłatach w wysokości ok. 250 zł, po kilkunastu latach może przynieść nawet 100 000 zł oszczędności. Oferta ESOLEO dostępna jest w ponad 1000 punktach sprzedaży i obsługi klienta Plusa i Cyfrowego Polsatu w całej Polsce i zapewnia kompleksowe rozwiązanie i obsługę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, w tym również przygotowanie niezbędnych dokumentów, montaż i wsparcie techniczne, dzięki czemu klient może już tylko cieszyć się z uzyskanych benefitów.

Metryczka kampanii:

Nazwa reklamy: Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO – płać mniej za prąd

Klient: Alledo

Kreacja: Agencja Scholz & Friends Warszawa

Produkcja: TFP

Postprodukcja: Televisor

Autor scenariusza: Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński, Józef Dutkiewicz

Muzyka: „Calypso Del Sol” Frank Sark

Wykonawcy: Wojciech Błach, Dariusz Toczek, Szymon Kuligowski, Kamila Giza

Lektor: Jarosław Łukomski

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *