Serwis Moto.pl z dedykowaną sekcją o biznesie
Moto.pl wprowadził w lipcu 2020 r. nową sekcję dedykowaną biznesowi motoryzacyjnemu. To jedna z trzech najważniejszych kategorii tematycznych w serwisie, obok technologii i ekologii. Użytkownicy znajdą w niej m.in. wiadomości z rynku motoryzacyjnego oraz wywiady z ciekawymi osobowościami i ekspertami.
– Na Moto.pl od dawna piszemy o biznesie. Nie brakuje u nas wiadomości z rynku motoryzacyjnego, czy ciekawych wywiadów z ekspertami i najważniejszymi ludźmi z tej branży. Oprócz tego z redakcją biznesową Next.gazeta.p przygotowujemy wspólny program wideo „Studio Biznes”. Nadszedł więc czas, żeby wyraźniej zaznaczyć w serwisie tę tematykę, która obok technologii i ekologii jest dla nas jedną z najważniejszych – tłumaczy Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl
W nowej biznesowej sekcji Moto.pl internauci znajdą m.in. wywiady z ciekawymi osobistościami związanymi z motoryzacją. Redakcja serwisu rozmawiała m.in. z Olą Källeniusem, szefem rady nadzorczej koncernu Daimler AG, Lindą Jackson, gdy pełniła rolę CEO marki Citroen, czy profesorem Burkhardem Wiesem, wiceprezesem koncernu Continental do spraw badań i rozwoju opon do samochodów osobowych oraz użytkowych.
W sekcji dostępne są też ciekawe rozmowy z kluczowymi postaciami polskiego biznesu motoryzacyjnego, w tym z szefami polskich oddziałów firm motoryzacyjnych. Ponadto, w strefie Biznes publikowane są bieżące informacje z rynku motoryzacyjnego i porady dotyczące eksploatacji samochodu w firmie.
Można tam też znaleźć wszystkie odcinki programu „Studio Biznes”. To nowoczesny i dynamiczny program w formule live wideo, łączący dwa światy – biznesu i motoryzacji. Kolejne odcinki poświęcone są aktualnym trendom gospodarczym oraz najważniejszym premierom samochodowym sezonu. Prowadzący – redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasz Kijek oraz redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew rozmawiają w nim z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie brakuje najważniejszych osób związanych z polską gospodarką: właścicieli firm, przedstawicieli biznesu, ministrów, ekonomistów czy ekspertów.
Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym.
Moto.pl jest też organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W czerwcu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 554 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.