Miesięczny rekord Zoom TV w lipcu 2020
W lipcu 2020 roku udział kanału Zoom TV w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,67% (SHR, All 16-49, live), co jest najlepszym miesięcznym wynikiem stacji. Kanał zanotował wzrost o prawie 38 proc. względem lipca 2019 i w minionym miesiącu był liderem ósmego multipleksu (MUX-8).
W lipcu 2020 roku Zoom TV dotarł do 3,7 mln widzów (RCH, All 16-49). Średni dzienny czas oglądania kanału wyniósł 41 minut i 5 sekund (ATS, All 16-49) – to o ponad 29 proc. dłużej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Wzrost wskaźnika ATS świadczy o rosnącej atrakcyjności programowej Zoom TV.
Hitami programowymi Zoom TV w lipcu 2020 roku był serial Narzeczona ze Stambułu i cykl filmów Gang Olsena.
Zoom TV to ogólnopolski kanał telewizyjny, którego ofertę programową charakteryzują słowa: HUMOR, SKANDAL, TAJEMNICA. To telewizja pełna wrażeń, dobrego humoru, inspirujących historii i sensacyjnych opowieści. Widzowie znajdą tu emocjonujące seriale, ulubione polskie kabarety, fascynujące dokumenty, a także szokujące i pełne tajemnic programy. Kanał jest dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (poz. 39) oraz w ofertach operatorów kablowych (m.in. UPC Polska – 114/156; Vectra – 141/176; Netia – 27; Multimedia Polska – 221, Toya – 10; Inea – 25) i cyfrowych platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat – 155; nc+ – 42; Orange – 36). Właścicielem Zoom TV jest Kino Polska TV SA.