Firma Lenovo została sponsorem tytularnym motocyklowego Grand Prix Dorna Sports
Po podpisaniu umowy sponsorskiej z Dorna w 2019 r. firma Lenovo zostanie sponsorem tytularnym Gran Premio di San Marino e della Riviera di Rimini 2020. Tym samym po raz pierwszy stanie się wiodącym partnerem na imprezie motocyklowej wysokiej rangi. Wyścigi noszące oficjalną nazwę Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini odbędą się w dniach 11–13 września 2020 r. na torze Misano World Circuit Marco Simoncelli.
Grand Prix Dorna korzysta zarówno z samej technologii dostarczonej przez firmę Lenovo, jak i laptopów ThinkPad™, Lenovo Legion™, komputerów stacjonarnych ThinkCentre™ i ThinkStation™, monitorów ThinkVision™, wszechstronnych akcesoriów oraz serwerów ThinkSystem™. Dzięki rozwiązaniom od Lenovo, tegoroczne Mistrzostwa Świata FIM MotoGP™ będą transmitowane online do setek milionów fanów z całego świata.
Od zeszłego roku Lenovo jest także partnerem technologicznym MotoGP. Jako globalna lider technologiczny firma Lenovo oferuje rozwiązania wspierające zarówno codzienną pracę biurową, jak i te działania, które związane są z analizą i przetwarzaniem danych z technicznie zaawansowanych czujników. Od roku 2018 ważnym partnerem technologicznym MotoGP jest również marka gamingowa Lenovo Legion, która przyczyniła się do rekordowych sukcesów na E-sportowych Mistrzostwach MotoGP.
„Profesjonalne sporty motorowe w zadziwiający sposób łączą fanów i podnoszą ich na duchu” — powiedział Luca Rossi, starszy wiceprezes Intelligent Devices Group w Lenovo. „Podczas gdy oczy wielu osób z całego świata będą zwrócone na Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini, my będziemy mieć zaszczyt sponsorować Grand Prix, oferując inteligentniejsze technologie Lenovo i umacniać partnerstwo z Dorna Sports”.
Pau Serracanta, dyrektor zarządzający Dorna Sports, powiedział: „Z przyjemnością zapowiadamy, że Lenovo będzie sponsorem tytularnym na wyścigach w Misano, ponieważ w ten sposób zacieśniamy współpracę z jedną z największych na świecie firm komputerowych, a marka Lenovo zajmie pierwszoplanową pozycję przed tak wielkim gronem kibiców. Nasze partnerstwo z Lenovo to powód do wielkiej dumy dla MotoGP i jestem przekonany, że nasza współpraca będzie owocna także w przyszłości”.