Polsat Media oficjalnie połączyło siły z Tako Media
Polsat Media oficjalnie połączyło siły z Tako Media. W wyniku tej współpracy, w strukturach Polsat Media powstała nowa sekcja odpowiedzialna za kompleksową produkcję programów z partnerstwem na wyłączność, formatów na licencji oraz materiałów komercyjnych, tworzonych na potrzeby realizacji kampanii reklamowych.
Jej głównym zadaniem będzie rozwój projektu „Łowcy Formatów”, dzięki któremu w ofercie Polsat Media znajdą się również formaty na licencji, produkowane w modelu partnerstwa na wyłączność i wsparte szeroką kampania crossmediową, realizowaną w mediach Grupy Polsat.
Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 78 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych przez nas reklamowo wynosi ponad 32% (grupa celowa A16-49 dane NAM: 1.01.2019 – 31.12.2019).
Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów non-tv, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display), Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca popularnych twórców internetowych – youtuberów i influencerów), Polsat Media Digital Audio (reklama audio w internecie) oraz ponadregionalna stacja radiowa Muzo.fm. W 2019 roku Polsat Media zostało uznane za Najlepsze Biuro Reklamy Telewizyjnej w raporcie opublikowanym przez „Media i Marketing Polska”.
Jesteśmy młodym i zgranym zespołem złożonym z ponad 150 utalentowanych osób. Naszą największą siłą jest doświadczenie na rynku. Zdobyliśmy je pracując zarówno po stronie domów mediowych jak i telewizji. Przykładamy szczególną wagę do wysokich standardów obsługi klienta oraz relacji biznesowych. Inwestujemy w ludzi, wiedzę i narzędzia, dzięki czemu cały czas się rozwijamy i rośniemy w siłę.