Huawei w ofercie Decathlon – smartwatche i opaski Huawei do będą dostępne w sieci sklepów
Wybrane smartwatche i opaski sportowe Huawei trafiły do oferty sieci sklepów oraz producenta sprzętu sportowego Decathlon i będą dostępne w 25 sklepach stacjonarnych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym na decathlon.pl. Urządzenia Huawei wyróżniają się na rynku innowacyjnymi funkcjami monitorującymi zdrowie czy sen, a także rozbudowanymi trybami sportowymi.
W ofercie pojawi się Huawei Watch Fit, najnowszy smartwatch marki zaprezentowany w połowie września podczas globalnego wydarzenia Huawei Developer Conference, a także starsze modele – Huawei Watch GT 2e oraz Watch GT. Klienci sklepów Decathlon będą mogli kupić też inteligentne opaski sportowe – Huawei Band 4 i Band 4 Pro.
– Podjęliśmy współpracę z Decathlonem z pełnym przekonaniem, że współdziałanie z liderem rynku artykułów sportowych w Polsce przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Za pośrednictwem sieci Decathlon, zarówno w salonach, jak i w sklepie internetowym, oferujemy cenione przez polskich konsumentów inteligentne opaski i zegarki. W ten sposób konsekwentnie realizujemy strategię umacniania pozycji lidera w kategorii inteligentnych zegarków w Polsce – mówi Pawel Bury, Key Account Manager w Huawei CBG Polska.
– Jako Decathlon wierzymy, że sport jest dobry dla każdego i ma pozytywny wpływ na wiele obszarów naszego życia. Od początku działalności Decathlon w Polsce staramy się towarzyszyć Polakom podczas ich sportowej przygody, zapewniając im najwyższej jakości produkty dedykowane ponad 80 dyscyplinom sportowym. Dziś, rozmawiając z naszymi klientami, słyszymy, że sport i technologia się przenikają, a potrzeba świadomego uprawiania aktywności fizycznej i mierzenia jej progresu jest bardzo duża. To dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego portfolio produkty jednego z liderów w dziedzinie nowych technologii na świecie – marki Huawei. Wierzymy, że wspólnie odpowiemy na potrzeby sportowców w naszym kraju, oferując im w sklepach Decathlon doskonałe produkty w najlepszej relacji jakości do ceny – oczywiście wszystko to w akompaniamencie naszych pracowników – sportowców – mówi Dariusz Frużyński, dyrektor ds. oferty handlowej i analizy sprzedaży w Decathlon Sp. z o.o.
Huawei stale rozbudowuje swoje portfolio smartwatchy i opasek sportowych. Huawei Watch Fit to inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu. Smartwatch wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED, tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami, a także baterię pozwalającą na 10 dni pracy na jednym ładowaniu. Smartwatch obsługuje aż 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, jogę oraz 12 kursów fitness.
Wszystkie inteligentne zegarki – również Huawei Watch GT 2e oraz Watch GT – a także opaski sportowe Band 4 i Band 4 Pro, wyposażone są w technologię TruSeen, która umożliwia ciągłe monitorowanie tętna oraz stresu. Natomiast funkcja TruSleep monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby, jak sobie z nimi radzić. Urządzenia pozwalają również mierzyć pokonany dystans, spalone kalorie, tętno czy liczbę przebytych kroków, a także przesyłać dane na smartfon i analizować je w aplikacji Huawei Zdrowie.
Decathlon to producent sprzętu sportowego i sieć dużych sklepów sportowych z tysiącem punktów sprzedaży na całym świecie. Pierwszy sklep Decathlon powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu miało miejsce w 2001 r. Decathlon zarządza wszystkimi etapami swojej działalności: od badań i rozwoju po sprzedaż, produkcję i logistykę. Misją Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu.