Internet & Gry - Reklama

Doradztwo Mediowe optymalizuje proces obsługi klientów i stawia na ofertę internetową

Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który od lat tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doświadczeni doradcy oraz managerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty.

 

Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce.

Obejmują one następujące miasta:

– Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowę,

– Warszawę, Kielce, Lublin,

– Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole,

– Łódź, Poznań, Szczecin,

– Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.

Każdy z obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. To istotne zwłaszcza przy tak bogatym portfolio mediów i produktów, jakie obecnie ma Doradztwo Mediowe.

Dzięki tej zmianie, zespół Doradztwa Mediowego ma stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta – bez względu na zasięg i budżet kampanii.

– Nasza unikatowa i szeroka oferta strategii marketingowych łączy w sobie wiele mediów i produktów. Od lat docieramy z nią do klientów lokalnych, ponadregionalnych i ogólnopolskich – jesteśmy jedyną grupą, która może zaoferować miks radia, kina, internetu oraz instore radia. A wszystko to w kontakcie z jednym doradcą i bez dodatkowych kosztówwyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego. – Nowa struktura niesie za sobą optymalizację procesu sprzedaży, dzięki czemu będziemy jeszcze bardziej efektywni i konkurencyjni niż do tej pory, co z pewnością przełoży się na wzrost satysfakcji naszych dotychczasowych i nowych klientów.

Oprócz tego w ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych. Digital marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów w strukturze spółki – rozwój produktu i oferty reklamowej w tym zakresie to efekt długoterminowej strategii opartej na dywersyfikacji działalności w obszarze cyfrowym.

– Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych, jakościowych i efektywnych rozwiązań reklamowych w internecie. Od początku roku w ramach Doradztwa Mediowego działa zespół odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej i poszerzanie kompetencji przedstawicieli spółki – mówi Adam Kościelski. Ważną częścią naszej oferty w tym obszarze są rozwiązania niestandardowe, budujące wizerunek i świadomość marek, jak np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty. Zapewniają one brandom osobowość, stwarzają bliskość i dają okazję do dialogu z potencjalnymi odbiorcami, dlatego też będziemy stale rozwijać ten obszar naszej działalnościdodaje.

W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Poza serwisami i aplikacjami Grupy Radiowej Agory rekomenduje rozwiązania rynkowe i pośredniczy w zakupie powierzchni w serwisach z grupy Gazeta.pl oraz innych wydawców w modelu programatycznym. Dzięki technologii audio programmatic dostępna jest również możliwość kierowania reklamy audio do wybranej grupy użytkowników online. Uzupełnieniem oferty jest także reklama Paid Social oraz SEM.

Doradztwo Medioweto spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Spółka oferuje sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej, m.in. w Radiu Złote Przeboje, Rock Radiu, Radiu Pogoda, Radiu TOK FM, sieci kin Helios i w internecie (m.in. we współpracy z Gazeta.pl).

doradztwomediowe.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *