Auto Świat uruchamia serwis subskrypcyjny
Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Autoswiat.pl. 19 października w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Autoswiat.pl obok Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl jest kolejnym serwisem Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
-Uruchomienie Auto Świat w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści cyfrowych. To już czwarty produkt subskrypcyjny, który oferujemy na rynku polskim – tym razem uzupełniamy naszą płatną ofertę o treści motoryzacyjne – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.
Subskrybenci, obok ekskluzywnych materiałów, znajdą w ofercie Autoswiat.pl testy najnowszych modeli samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych w tym testy długodystansowe oraz porady (prawne, eksploatacyjne, zakupowe). W przyszłości wśród propozycji znajdą się również materiały audio oraz wideo.
Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu Autoswiat.pl kosztuje 4,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 14,90 zł. Pojawi się także możliwość zakupu rocznej subskrypcji w cenie 179 zł.
Powstanie usługi subskrypcyjnej Autoswiat.pl oparte jest na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Fakt24.pl, jaki i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).
Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.