TVP1 liderem weekendu
Ponad 4 mln widzów wg MOR w momencie najwyższej oglądalności zgromadził w niedzielę, 25 października „Rolnik szuka żony”, natomiast średnia widownia programu wyniosła 3,6 mln osób. Według NAM TVP1 była najchętniej wybieraną anteną w sobotę, 24 października oraz w niedzielę, 25 października uzyskując odpowiednio 8,3% oraz 10,6% udziałów.
Wg NAM najpopularniejszym programem weekendu był wyemitowany 25 października kolejny odcinek show Jedynki „Rolnik szuka żony” z widownią 3,5 mln i udziałami na poziomie 24%. Z kolei programy informacyjne TVP1 uzyskały w niedzielę najwyższe od kwietnia 2020 wyniki oglądalności. „Wiadomości” zobaczyło 2,8 mln widzów, udziały programu wyniosły 17,7%, natomiast „Teleexpress” obejrzało 2,5 mln widzów, uzyskując udziały na poziomie 19%. „Wystąpienie Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego” w piątek, 23 października zobaczyło łącznie w TVP1 i TVP Info prawie 3,2 mln widzów.
Wyemitowany 24 października w ramach cyklu „Hit na sobotę” film „Nieplanowane” obejrzało 1,6 mln widzów, najwięcej w sobotnim paśmie filmowym Jedynki w tym sezonie, a film USA „Każde życie jest cudem” zgromadził 25 października 1,4 mln osób i był liderem pasma.
Świetne wyniki uzyskały również inne propozycje Jedynki m.in. serial „Komisarz Alex”, który 24 października obejrzało 1,7 mln osób (najlepszy wynik od kwietnia br.) oraz niedzielny teleturniej „Jaka to melodia?”, którego widownia wyniosła 1,7 mln osób i była najwyższa od marca 2020.
25 października rekordowe wyniki uzyskały także programy rozrywkowe i teleturnieje TVP2. „Familiada” zgromadziła ponad 2,2 mln widzów, najwięcej od maja 2020. „Koło fortuny” obejrzało 2,4 mln widzów, najwięcej od kwietnia 2020. Natomiast „Szansę na sukces” zobaczyło 1,6 mln osób i był to najlepszy wynik programu w tym sezonie.
Wyemitowany w TVP Info w niedzielę „Teleexpress Extra” obejrzała rekordowa od kwietnia 2020 liczba osób – 1,3 mln widzów. Z kolei najliczniejszą widownię od grudnia 2019 uzyskał „Teleexpress na deser”, którego niedzielne wydanie zgromadziło 1,2 mln osób.
MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement