Telewizja Puls i TVN Media nie przedłużają umowy o współpracy
Telewizja Puls, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i Puls 2 oraz TVN Media nie doszły do porozumienia w sprawie warunków współpracy i zdecydowały się nie przedłużać obecnie obowiązującej umowy.
W ramach umowy TVN Media reprezentuje nadawcę w sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i akcji specjalnych. Została ona podpisana w listopadzie 2018 roku na okres 2 lat a wygasa 31 grudnia 2020 roku.
“Wspólnie z Telewizją Puls przez 10 lat rozwijaliśmy rynek reklamy telewizyjnej w Polsce. Było to doświadczenie jedyne w swoim rodzaju, za co bardzo serdecznie chciałbym podziękować. Dzięki bliskiej współpracy udało nam się wprowadzić wiele innowacyjnych rozwiązań w ofercie produktów reklamowych, co przekładało się na wzrost wartości dla każdej ze spółek. Przed nami kolejna dekada, w której bardzo mocno stawiamy na rozwój oferty premium opartej o rozwiązania cyfrowe oraz innowacje w dotarciu do konsumenta. Wierzymy, że silna integracja oraz przenikanie się treści pomiędzy TV a digitalem będzie głównym czynnikiem wzrostu rynku mediów w Polsce.” – powiedział Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV.
TVN Media reprezentuje nadawcę od 2011 roku. Początkowo współpraca obejmowała wyłącznie kanał TV Puls. W 2012 roku do oferty dołączono drugi kanał – Puls 2. Od momentu rozpoczęcia współpracy, udział Telewizji Puls wzrósł trzykrotnie do 6,2% SHR.