HBO Max w Polsce w drugiej połowie 2021 roku (wideo)
W drugiej połowie 2021 roku usługi streamingu wideo HBO w Ameryce Południowej i Europie, m.in. w Polsce, zostaną zastąpione przez nową platformę HBO Max.
HBO platformy streamingu wideo oferuje na 21 rynkach europejskich, na wielu pod marką HBO GO. Od kilku lat mogą z nich korzystać nie tylko abonenci pakietów telewizyjnych z HBO, lecz wszyscy internauci.
W Polsce HBO GO dla wszystkich internautów zostało udostępnione wiosną 2018 roku. W listopadzie ub.r podwyższono miesięczną cenę korzystania z platformy o 5 zł do 24,90 zł.
Nie wiadomo jeszcze, jaka będzie oferta treści i ceny HBO Max w poszczególnych krajach w Europie.
Planowana premiera Warner Bros. Pictures Group w 2021 roku obejmuje obecnie The Little Things, Judas and the Black Messiah, Tom & Jerry, Godzilla vs. Kong, Mortal Kombat, Those Who Wish Me Dead, The Conjuring: The Devil Made Me Do It, In The Heights, Space Jam: A New Legacy, The Suicide Squad, Reminiscence, Malignant, Dune, The Many Saints of Newark, King Richard, Cry Macho i Matrix 4.
„Żyjemy w bezprecedensowych czasach, które wymagają kreatywnych rozwiązań, w tym nowej inicjatywy dla Warner Bros. Pictures Group” – powiedział Sarnoff. „Nikt nie chce filmów na dużym ekranie bardziej niż my. Wiemy, że nowe treści są siłą napędową wystawy teatralnej, ale musimy zrównoważyć to z faktem, że większość teatrów w USA będzie prawdopodobnie działać z ograniczoną wydajnością przez cały 2021 r. Dzięki temu wyjątkowemu rocznemu planowi możemy wspierać naszych partnerów w wystawie z ciągłą listą filmów światowej klasy, a jednocześnie daje widzom, którzy mogą nie mieć dostępu do kin lub nie są jeszcze gotowi do powrotu do kina, szansę zobaczyć nasze niesamowite filmy z 2021 roku. Uważamy to za wygraną dla miłośników filmu i wystawców,
„Po rozważeniu wszystkich dostępnych opcji i prognozowanego stanu filmowania w 2021 r. Doszliśmy do wniosku, że jest to najlepszy sposób na poruszanie się przez firmę filmową WarnerMedia przez następne 12 miesięcy” – powiedział Kilar. „Co ważniejsze, planujemy zapewnić konsumentom 17 niezwykłych filmów w ciągu całego roku, dając im wybór i możliwość decydowania, jak chcą oglądać te filmy. Nasze treści są niezwykle cenne, chyba że stoją na półce i nikt ich nie widzi. Wierzymy, że takie podejście służy naszym fanom, wspiera wystawców i twórców filmowych oraz poprawia jakość HBO Max, tworząc wartość dla wszystkich ”.
„Ten hybrydowy model wystawy pozwala nam najlepiej wspierać nasze filmy, partnerów kreatywnych i ogólnie kino w 2021 roku” – powiedział Toby Emmerich, prezes Warner Bros. Pictures Group. „W przyszłym roku mamy fantastyczną, szeroką gamę tytułów utalentowanych i wizjonerskich filmowców. Cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować te filmy widzom na całym świecie. I, jak zawsze, będziemy wspierać wszystkie nasze premiery innowacyjnymi i solidnymi kampaniami marketingowymi związanymi z ich kinowymi debiutami, jednocześnie podkreślając tę wyjątkową okazję, aby zobaczyć nasze filmy również w kraju za pośrednictwem HBO Max ”.
źródło: Wirtualnemedia.pl