Widzowie spędzili weekend z TVP
Zwycięstwo Krystiana Ochmana w 11. edycji „The Voice of Poland”, obejrzało wg MOR*, w sobotę 5 grudnia 3,5 mln osób, a w momencie najwyższej oglądalności 3,8 mln widzów. Był to rekordowy odcinek tego sezonu.
Również Wg NAM** widownia ostatniego odcinka muzycznego show Dwójki była najwyższa w tym sezonie i wyniosła 2,1 mln widzów przy 17% udziałach. Program w jesiennej ramówce przyciągnął średnio 1,9 mln osób uzyskując udziały na poziomie 15,1%. „The Voice of Poland” był liderem pasma.
W weekend liderami wśród wszystkich stacji telewizyjnych były anteny TVP. Jedynka uzyskała 9,2% udziałów w piątek i 10,4% w niedzielę. Udziały Dwójki w sobotę wyniosły 8,9%.
W TOP 10 najpopularniejszych programów weekendu 7 należało do anten TVP (wg NAM). 3,7 mln osób śledziło 6 grudnia w Jedynce kolejny odcinek programu „Rolnik szuka żony”. Natomiast niedzielne zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Niżnym Tagile przyciągnęły do TVP1 i TVP Sport 3,1 mln widzów, a w momencie największej oglądalności 3,8 mln osób. Średnie udziały transmisji 6 grudnia łącznie na obu antenach wyniosły 24,5%.
W niedzielny wieczór zakończyła się emisja serialu „Ludzie i bogowie”. Średnia pierwszego sezonu wyniosła 2,3 mln widzów przy udziałach 14,2% i była wyższa w porównaniu do wyników anteny z jesieni 2019 r.
W weekend świetne wyniki zanotowały też programy TVP2. Nowy serial Dwójki „Kozacka miłość”, emitowany od poniedziałku do piątku, uzyskał po pierwszym tygodniu wynik średnio 1,8 mln widzów przy udziałach 12,8%. W wieczornym paśmie serial podniósł dotychczasowe udziały anteny aż o 8,9 pkt. procent. W piątek, 4 grudnia rekordowy wynik w jesiennej ramówce zanotował teleturniej „Postaw na milion”, którego widownia wyniosła prawie 1,4 mln widzów, a udziały 9,7%. Z kolei w sobotę, 5 grudnia wyemitowany został finałowy odcinek programu jubileuszowego „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz Dwójki”, którego średnia widownia wyniosła 1,3 mln widzów, a udziały 9,2%.
6 grudnia rekordowe 0,94% udziały dzienne uzyskała także TVP Historia. Były one najwyższe od lipca 2020 r. Najliczniejszą widownię zgromadził amerykański film wojenny „Działa Nawarony”, który obejrzało 269 tys. widzów przy udziałach 2,2%.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej **NAM – Nielsen Audience Measurement