Wirtualna Polska i Superliga rozszerzają Partnerstwo Medialne
Wirtualna Polska Media S.A. i Superliga Sp. z o.o. przedłużyły współpracę o kolejne 1,5 roku. Na mocy nowej umowy serwis WP SportoweFakty będzie Oficjalnym Partnerem Medialnym PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet – najwyższej klasy rozgrywkowej piłki ręcznej w Polsce.
– Wzrost medialności lig piłki ręcznej w oparciu o zaplanowaną i konsekwentnie realizowaną komunikację jest dla nas jednym z kluczowych elementów zwiększania ich wartości. Obok strategicznego partnerstwa mediowego z najpopularniejszym sportowym kanałem telewizyjnym w Polsce, TVP Sport, gdzie można oglądać blisko 80 meczów PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, rozszerzamy również współpracę z największym polskim sportowym serwisem internetowym. WP SportoweFakty to dziś 7,1 mln realnych użytkowników i 153 mln odsłon miesięcznie, a więc gwarancja precyzyjnej i szerokiej komunikacji o rozgrywkach. Kibicom rekomenduję dodanie serwisu do zakładki „ulubione” – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.
Nowa umowa została zawarta na sezony 2020-2022. Znacząco zwiększa liczbę materiałów o rozgrywkach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet w serwisie WP SportoweFakty. Oprócz większej liczby materiałów redakcyjnych, znajdą się tam skróty i galerie zdjęć z meczów, planowane są również wspólne akcje specjalne dla kibiców. Niezmiennym pozostaje także udział eksperta WP SportoweFakty w nominowaniu gracza i zawodniczki serii czy przygotowywanie najlepszej „siódemki” po zakończeniu serii.
– Rozszerzenie współpracy z Superligą oznacza wzmocnienie naszej oferty dla fanów piłki ręcznej, dyscypliny, która od lat przyciąga na nasze łamy tysiące kibiców poszukujących informacji na temat ligowego grania. Bardzo się cieszę, że na bazie nowej umowy będziemy mogli jeszcze szerzej prezentować użytkownikom takie treści. WP SportoweFakty to serwis, który w swoim DNA ma różnorodność, budowaną na dyscyplinach budzących w kibicach największe emocje i zainteresowanie, a do takich zalicza się piłka ręczna – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny serwisu WP SportoweFakty.
– Wirtualna Polska konsekwentnie buduje pozycję lidera w obszarze sportu i jego sponsoringu. Wysoki poziom ekspozycji naszej marki podczas meczów piłki ręcznej wpisuje się w strategię #userfirst, w ramach której chcemy być jak najbliżej naszych użytkowników – mówi Anna Szuszkiewicz, manager ds. promocji i sponsoringu w Wirtualnej Polsce.
Współpraca pomiędzy Superligą Sp. z o.o. a Wirtualną Polską Media S.A. trwa nieprzerwanie od 2017 roku. W każdym sezonie kooperacji, w WP SportoweFakty pojawiło się ponad tysiąc materiałów o PGNiG Superlidze. Nowa umowa oprócz jej szerszego zakresu, po raz pierwszy uwzględnia również partnerstwo dla PGNiG Superligi Kobiet.