Flixmojo nowa platforma VOD wchodzi na polski rynek
Polska jest pierwszym krajem, w którym obecna będzie internetowa platforma VOD Flixmojo, która ma być konkurencją dla płatnych platform. Serwis ma wyróżniać się kontentem w którym mają znaleźć się przede wszystkim filmy i seriale z dawnych lat, klasyki, wielkie kino światowe. Kolejny wyróżnik to cena – miesięczna subskrypcja będzie kosztować 9,99 PLN za miesiąc.
W ofercie FlixMojo na początek znalazło się ok. tysiąca pozycji, a wśród nich kolekcja klasyków kina, biblioteka seriali animowanych dla dzieci, seriale amerykańskie, polskie, czeskie i rosyjskie. FlixMojo finalizuje również pozyskanie praw do dużej biblioteki kina Bollywood oraz takich firm jak Europa Corp., Filmax, Latido Films, American Films, Gaumont.
Na początek w ofercie serwisu można znaleźć, m.in.: czeski serial dla młodzieży „Arabela”, rosyjski „Siedemnaście mgnień wiosny”, „Sagę rodu Forsyte’ów” czy animowany „Rumcajs”. Platforma oferuje też ofertę klasyki, m.in. produkcje Polańskiego, Bunuela, Kurosawy, Cravena, Pollacka czy Rosseliniego, filmy z Jane Fondą, Robertem Redfordem, Johnem Waynem i Michaelem Cainem. FlixMojo realizować będzie również produkcje własne – na początek miniserial – przynajmniej dwa sezony komediowego serialu typu sitcom w języku angielskim. Wszystkie filmy dostępne są w polskich wersjach językowych. Co tydzień planowane są premiery.
Dostęp do Flixmojo oferowany jest w cenie 9,99 zł netto miesięcznie (119 zł rocznie). Za tę cenę abonent uzyska możliwość oglądania wszystkich produkcji zarówno poprzez przeglądarki internetowe jak i aplikacje: na telefony z systemem iOS, na telefony z systemem Android, aplikację na platformę ROKU, aplikację na telewizory z systemem Android, poprzez system OperaTV, aplikację Fire TV, aplikację Apple TV. Z subskrypcji serwisu można w każdej chwili zrezygnować, a płaci się za nią kartą kredytową.
Właścicielem marki jest Digital Video Management Ltd., dostawca cyfrowych treści video i dystrybutor filmów fabularnych, seriali i programów telewizyjnych. DVM nadzoruje katalog ponad 4,0 tys. tytułów studiów, producentów i przedstawicieli handlowych na całym świecie. DVM dystrybuuje tytuły do platform VOD, telewizji, Internetu, urządzeń mobilnych, Smart TV oraz jest wydawcą treści na DVD i BlueRay.
Digital Video Management Ltd. (DVM) zapowiada również ekspansję platformy Flixmojo na kolejne kraje regionu z podobną ofertą.