Kampania promująca lutowe propozycje kanału AMC (wideo)
1 lutego na kanale AMC swoją telewizyjną premierę będzie mieć serial produkcji własnej – „Preacher”. W każdy wieczór o 22:00 stacja zaprasza także na ekscytujące filmy, w tym „Przekręt”, „Free Fire”, „Doom” czy „Pitch Black”. Propozycje lutowe będą wsparte kampanią promocyjną.
W ramach kampanii, na kanałach tematycznych Polsatu pojawią się spoty telewizyjne,
a szereg formatów reklamowych w mediach społecznościowych będzie adresowany do młodszej grupy wiekowej. Serial „Preacher” oraz filmy nadawane codziennie o 22:00 będą także promowane poprzez kampanię displayową oraz na citylightach w ośmiu największych miastach Polski.
„Preacher” produkcji AMC powstał na podstawie komiksów wydawanych przez Vertigo (DC Comics). Opowiada historię teksańskiego kaznodziei Jessego Custera, który zostaje obdarzony mocą zwaną Słowem Bożym – pozwala mu ona na podporządkowanie ludzi swojej woli. Jesse, wraz z dziarską byłą dziewczyną Tulip i wampirem-alkoholikiem Cassidym, wyrusza na dosłowne poszukiwanie Boga, który… uciekł z Nieba. Przesiąknięte czarnym humorem i zwariowanymi wątkami perypetie tej dziwnej grupy przyjaciół są ukazane na przestrzeni czterech sezonów, które widzowie będą mogli śledzić na antenie AMC. Premiera 1. sezonu już w poniedziałek 1 lutego o 22:00.
Celem kampanii jest zachęcenie nowych widzów do oglądania promowanych pozycji programowych oraz budowanie świadomości marki, a także zakomunikowanie niedawnego pojawienia się AMC na platformie UPC
Kampania startuje w najbliższą sobotę, 30 stycznia