DVB-TMediaZapowiedzi TV

Zoom TV rozpoczął casting do polskiej edycji show randkowego “Magia nagości”

Zoom TV rozpoczął poszukiwania uczestników pierwszej polskiej edycji popularnego show randkowego „Magia nagości”. Premierę programu w Zoom TV zaplanowano na wiosnę tego roku.

 

Współczesne randkowanie to złożony proces. Na decyzję o wyborze partnera wpływa dziś nie tylko nasz styl ubierania się czy wykonywany zawód, ale również to, jak prezentujemy się online. Podrasowane profile, zdjęcia z filtrem czy biustonosze uwydatniające piersi to norma w serwisach randkowych. A gdyby tak zrezygnować z wytworów cywilizacji i wrócić do korzeni?

Magia nagości.Polska to niezwykły show randkowy, którego uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich… nagich ciał. Program jest swoistym eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku. Magia nagości. Polska to naga prawda o randkach.

– Zdecydowaliśmy się na produkcję polskiej edycji „Magii nagości”, ponieważ program ten w nieszablonowy sposób przełamuje tabu dotyczące nagości i ludzkiego ciała. Widzowie Zoom TV bardzo chętnie oglądają jego zagraniczne wersje, program cieszy się dużą popularnością również w innych krajach europejskich. Do udziału w castingu zapraszamy wszystkich dorosłych, którzy nie wstydzą się pokazywać swojego ciała. Jesteśmy otwarci na różnorodność mówi Rafał Freyer, Dyrektor Programowy Zoom TV.

Show Magia nagości. Polska jest oparty na brytyjskim formacie Naked Attraction produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Umowa została zawarta z All3Media International.

Program cieszy się dużą popularnością wśród widzów w innych krajach. Oprócz Polski format sprzedano już do takich państw, jak Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Od marca 2019 roku zagraniczne edycje Magii nagości emituje również Zoom TV. Dotychczas kanał zaprezentował widzom odcinki edycji brytyjskiej, duńskiej i niemieckiej, na swoją premierę w Zoom TV czeka wersja fińska. W paśmie emisji w Zoom TV program uzyskuje średnio 30 tys. widzów (AMR, All 16-49) i 1,3% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49). Najpopularniejsze odcinki przyciągają ponad 100 tys. widzów i dają stacji 4% udziału w rynku.

Zoom TV wyprodukuje dwanaście 45-minutowych odcinków programu. Zlecenie zrealizuje spółka Jake Vision.

Show Magia nagości. Polska ma swoje profile na Facebooku i Instagramie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *