Technologia - Promocje

Xiaomi na pierwszym miejscu w Europie Środkowej i Wschodniej w Q4 2020

Xiaomi osiągnęło pozycję lidera wśród marek smartfonów w Europie Środkowo-Wschodniej w czwartym kwartale 2020 roku. Zgodnie z najnowszą analizą rynku Canalys Xiaomi urosło o 18% i obecnie ma 25% udziału w rynku. Firma utrzymała również pozycję trzeciej największej marki smartfonów w Europie z udziałem 15% w tym samym okresie, rosnąc o 34% rok do roku.

 

 

 

„Dzięki wsparciu Mi Fanów, konsumentów i naszych partnerów, odnotowaliśmy stabilny wzrost Xiaomi zarówno na rynkach smartfonów ekonomicznych, jak i premium w Europie Środkowo-Wschodniej. Pokazało to sukces naszej strategii marki. Będziemy nadal korzystać z zalet internetowego trybu biznesowego, a także dostosowywać się do lokalnych zwyczajów i nawyków zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej, konsolidować kanały sprzedaży online i offline oraz różnicować nasze portfolio produktów, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na produkty Xiaomi w przyjaznych cenach” powiedział Andrew Wong, dyrektor generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, kraje nordyckie i bałtyckie, Xiaomi.

W tym samym raporcie Canalys, Xiaomi utrzymało pozycję nr 1 wśród marek smartfonów w Polsce i na Ukrainie w czwartym kwartale 2020 roku.

W Polsce to już trzeci kwartał z rzędu, w którym Xiaomi zajmuje pierwsze miejsce wśród marek smartfonów, z udziałem na poziomie 26% i rocznym tempem wzrostu w wysokości 41%.

 

 

Po zdobyciu 38% udziałów w rynku, przy rocznym tempie wzrostu na poziomie 33% w czwartym kwartale 2020 roku, Xiaomi kontynuuje swoją pozycję lidera na ukraińskim rynku smartfonów. To już dziewiąty kwartał z rzędu, w którym Xiaomi utrzymuje pozycję nr 1 na Ukrainie.

 

 

Więcej informacji na temat produktów w Polsce: https://www.mi.com/pl/ 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *