Ringier Axel Springer Polska rusza z inicjatywą Power of Silver Generation
Celem inicjatywy Power of Silver Generation jest aktywizacja seniorów oraz walka z mitami i stereotypami na ich temat. W ramach inicjatywy będą publikowane comiesięczne raporty, w których będzie pokazany potencjał tej grupy oraz zmiany jakie zaszły w jej zachowaniu online w postpandemicznym świecie. Inicjatywa jest skierowana do firm i organizacji, aby zachęcić je do nowego spojrzenia na komunikację z grupą docelową 50+.
Pierwszy raport #GENERAL z cyklu Power of Silver Generation jest dostępny na stronie: https://women.ringieraxelspringer.pl/silver.html.
– Starzenie się społeczeństw jest najważniejszym trendem demograficznym naszych czasów. Ludzi po pięćdziesiątce jest i będzie coraz więcej. W Polsce ta grupa liczy już ponad 14 milionów – prawie 40% populacji. To cała armia nowych-starych konsumentów, której nie można ignorować. Tymczasem branża marketingowa koncentruje się głównie na młodych i wciąż wyznaje kult młodości. Ten krótki raport to jeden z pierwszych który zachęca do tego by spojrzeć bez stereotypów na grupę 50+ i zobaczyć ich ogromny potencjał. – mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu w Ringier Axel Springer Polska.
W czerwcu br. Ringier Axel Springer Polska zorganizuje konferencję, w ramach stałego cyklu Brands for… Tym razem wydarzenie odbędzie się pod nazwą Brands for Silver Generation, gdzie jednym z elementów będzie udostępnienie miejsca przedstawicielom świata „silversów”.
W ramach inicjatywy Power of Silver Generation zostanie także nawiązana współpraca z Silver Influencerami, którzy prowadzą aktywne działania w social mediach. Raport Power of Silver Generation #General promuje Elwira Kołodziejczyk z @ostatniepodrygi50plus.
Raporty będą dostępne pod adresem https://women.ringieraxelspringer.pl/silver.html . Będą one zawierać ogólne dane na temat silversów, silversów w online, a także case studies ze świata i z Polski. Każdy kolejny raport będzie poświęcony konkretnej branży m.in: fashion, beauty, zdrowotnej, finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, itp.
Partnerem merytorycznym raportów POWER OF SILVER GENERATION jest agencja badawcza 4P.