Comedy Central Polska startuje z nowymi odcinkami formatu „Comedy Central ratuje świat” (wideo)
Comedy Central Polska rusza z nowymi odcinkami formatu „Comedy Central ratuje świat”, w którym poruszane będą kwestie nierówności społecznych.
Seria składa się z pięciu odcinków, w których komicy i aktorzy komediowi rozmawiają, m.in. o homofobii, seksizmie i dyskryminacji ze wględu na wiek. Cykl wystartuje 9 marca br., a kolejne odcinki będą miały premiery we wtorki. Kampania będzie emitowana w internecie, na YT oraz platformach społecznościowych na profilach Comedy Central. W produkcji wzięli udział, m.in.: Ewa Błachnio, Kinga Kosik-Burzyńska, Agnieszka Matan, Ola Petrus, Rafał Rutkowski i Tomasz Jachimek. Poza regularnymi odcinkami powstał materiał zza kulis, w którym artyści opowiadają o wyzwaniach, z jakimi mierzyli się na planie.
„Nie bez przyczyny wybraliśmy Comedy Central do naszej najnowszej kampanii społecznej. Humor, ironia i przełamywanie barier są wpisane w DNA marki, pozwalają nam w niesztampowy i zdecydowany sposób mówić o powszechnym problemie i niesprawiedliwym traktowaniu wielu grup społecznych. Z kolei zaproszeni artyści, zaangażowani w tematyke Diveristy&Inclusion, są autentyczni i w charakterystyczny dla siebie sposób mówią o tym, co zrobić, by świat był lepszy, przyjaźniejszy i bardziej radosny” – mówi Daniel Reszka, VP Comedy & Entertainment and Youth & Music Brands CEE ViacomCBS.
ViacomCBS w Polsce przygotował również spot dedykowany kobietom, który emitowany jest przez tydzień na antenie Comedy Central oraz w mediach społecznościowych oraz na YT. Wzięły w nim udział stand-uperki – bohaterki formatu Comedy Club, znanego z anteny Comedy Central Polska.