Music Box Polska powiększa ofertę kanału i pracuje nad rozszerzeniem dystrybucji
Music Box Polska, zastępując w styczniu kanał Music Box UA, na kanał muzyczny nadawany w języku polskim, nieustannie dostarcza nowych propozycji dedykowanych polskiemu odbiorcy. Oprócz notowań muzycznych z Polski i całego świata, jak między innymi: TOP 20 USA, TOP 20 Euro, Chartlist #1, Top Dance Chart czy Top 20 Ukraine, stacja rozpoczęła emisję nowych programów z polskimi prowadzącymi.
#Fresh Piątek, to przegląd premierowych teledysków, nowości i ciekawostek ze świata muzyki, z premierową emisją w piątki o godzinie 20:00. Program prowadzi tancerz i choreograf Tomasz Nakielski, znany ze współpracy z czołowymi artystami sceny muzycznej w Polsce i Europie. Z kolei The Official Polish Top 40, to lista przebojów prowadzona przez Agatę Nizińską – wokalistkę, aktorkę i autorkę tekstów. W programie prezentowane są najpopularniejsze utwory, których dobór kierowany jest oficjalnymi danymi częstotliwości odsłuchów w Polsce.
Wyróżnikiem Music Box Polska jest unikalne połączenie premierowych teledysków doskonale znanych artystów z propozycjami debiutantów, najciekawsze klipy zza wschodniej granicy oraz poddane cyfryzacji teledyski z lat 1990-2000. Ponadto stacja proponuje newsy ze świata muzyki, mody i kina. Relacje z czerwonego dywanu, koncertów i festiwali, a także ekskluzywne wywiady i patronaty nad wyjątkowymi wydarzeniami.
Kanał Music Box Polska należy do Music Box Group – holdingu z siedzibą w Warszawie. Obecnie Music Box Group prowadzi działalność na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Izraela oraz Gibraltaru. Music Box mają łączny zasięg pośród 80 milionów odbiorców na całym świecie. Marka Music Box jest obecna na rynku medialnym od blisko czterdziestu lat. Uruchomienie polskiego kanału, otwierając nową kartę w historii holdingu, to nowy krok w rozwoju Music Box Group i ekspansji na europejski rynek.
Kanał Music Box Polska dostępny jest u operatorów sieci UPC, Vectra, TOYA, INEA, Multimedia, a także w telewizji internetowej WP Pilot i Horizon GO.
Przedstawiciele stacji zapowiadają dalsze prace nad zwiększeniem dostępności kanału, mające na celu dotarcie Music Box Polska do jak najszerszego grona odbiorców w Polsce.