Technologia - Promocje

Bankowość mobilna Getin Noble Banku zintegrowana z Huawei Mobile Services

Aplikacje bankowe Getin Mobile i Noble Mobile, które od grudnia 2020 roku są dostępne w AppGallery, zostały zintegrowane z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobierać te aplikacje na swoje urządzenia i korzystać z oferowanych przez nie funkcjonalności. Aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile na urządzeniach Huawei z HMS obsługują płatności mobilne Blik, w tym między innymi płatności na telefon i prośby o przelew.

 

Dzięki pełnej integracji, aplikacje są dostępne dla użytkowników najnowszych urządzeń w portfolio Huawei, takich jak najnowsze smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.

– Integracja aplikacji Getin Noble Banku z HMS nastąpiła zaledwie trzy miesiące od momentu dołączenia tych aplikacji do AppGallery, co pokazuje, że ten proces przebiegł bardzo sprawnie. Nie spoczywamy na laurach i już w najbliższym czasie zaoferujemy naszym użytkownikom kolejne integracje z HMS, również w sektorze bankowym mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

– Nasi klienci bardzo chętnie sięgają po wszelkiego rodzaju nowości technologiczne. Bankowość mobilna to obecnie najczęstszy wybór. Cieszymy się, że teraz również użytkownicy smartfonów Huawei opartych o HMS mogą pobrać nasze aplikacje i korzystać z ich funkcjonalności. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci też to doceniąmówi Marta Dałkiewicz, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Getin Noble Bank.

Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Bank dysponuje siecią ponad 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych. W 2020 roku Getin Noble Bank uzyskał tytuł „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” w prestiżowym rankingu Złoty Bankier organizowanym przez Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl

Nowoczesna aplikacja bankowości mobilnej stała się podstawowym elementem codziennego bankowania. Dlatego musi być przede wszystkim funkcjonalna i intuicyjna. Takie właśnie są aplikacje Getin Noble Banku. Posiadają wiele przydatnych funkcji jak np. możliwość połączenia z infolinią jednym kliknięciem z poziomu aplikacji czy Sejf (usługa umożliwiająca dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku). Aplikacje umożliwiają również autoryzację operacji w Bankowości Internetowej, bez konieczności przepisywania kodów SMS, dzięki usłudze Mobilnej Autoryzacji.

W sklepie AppGallery jest już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już ponad 120 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *