UPC Polska wchodzi na Booksy
UPC, obok tysięcy salonów urody i fryzjerskich oraz kilku banków, jest obecnie jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, którego obecni i potencjalni klienci mogą umawiać wizyty za pośrednictwem Booksy, największej platformy rezerwacji dostępnej w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej. Dzięki tej szybkiej i wygodnej opcji będzie można umówić spotkanie w wybranym terminie we wszystkich salonach sprzedaży UPC w całej Polsce. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.
Komfort i bezpieczeństwo klientów, szczególnie w dobie pandemii, są naszym priorytetem, dlatego konsekwentnie pracujemy nad tym, aby kontakt z nami był dla nich jeszcze wygodniejszy. To jeden z elementów naszego zaangażowania w stałe podnoszenie satysfakcji klientów, wpływający również na wzrost ich zaufania do marki UPC. Możliwość rezerwacji wizyt w salonach sprzedaży czy umawiania wizyty w domu poprzez Booksy, globalnego lidera systemów umawiania wizyt, to kolejny krok na tej drodze, obok innych, cyfrowych usprawnień wprowadzanych w naszych kanałach sprzedaży i obsługi. Jestem przekonany, że prostota i dostępność tego rozwiązania dodatkowo podniosą zadowolenie naszych klientów z interakcji z nami. – Przemysław Żur, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi klienta w UPC
UPC stale ulepsza nie tylko ofertę usług i produktów, ale także podnosi komfort korzystania z kanałów kontaktu i obsługi klientów. Dla wielu z nich wizyty w salonach sprzedaży pozostają preferowaną formą – w Booksy dostępne będą kalendarze spotkań we wszystkich salonach sprzedaży operatora w Polsce z wyjątkiem wysp w ciągach komunikacyjnych centrów handlowych i w przypadku salonów będą z nich mogli skorzystać zarówno obecni klienci UPC, jak i osoby zainteresowane ofertą i rozpoczęciem korzystania z usług.
Jednocześnie, na razie testowo w Warszawie, dzięki możliwości umawiania spotkań z mobilnym doradcą w aplikacji Booksy, klienci będą mogli łatwo umówić się na spotkanie w wybranym miejscu, na konkretną godzinę, gwarantując sobie tym samym dostępność doradcy, bez potrzeby tracenia czasu i konieczności wychodzenia z domu czy pracy. Z kolei przedstawiciele UPC zapewnią najwyższy poziom higieny i bezpieczeństwa interakcji.
Od początku pandemii obserwujemy coraz większe zainteresowanie rezerwacjami online, przede wszystkim w celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz zniwelowania ryzyka pojawienia się kolejek w placówkach stacjonarnych. Cieszymy się, że kolejna firma obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły, możemy wspólnie z UPC zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu. Wszystkie te czynniki są teraz niezwykle ważne, a nasza współpraca gwarantuje je konsumentom 24/7. – Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska
Korzystanie z serwisu Booksy jest bardzo proste. Wystarczy założenie konta na stronie internetowej platformy lub pobranie aplikacji mobilnej, dostępnej w wersjach na Android oraz iOS. Użytkownik powinien wyszukać interesującego go usługodawcę, wybrać dogodny termin spotkania i dokonać rezerwacji. Terminami można swobodnie zarządzać, zmieniając je według potrzeb. Platforma posiada również system powiadomień, dzięki któremu użytkownicy nie zapomną o nadchodzącej wizycie.