„Love Island. Wyspa miłości”: Wzrost oglądalności reality show
Po trzech tygodniach emisji trzecia edycja programu Polsatu wypracowała sobie stały wzrost oglądalności względem minionych sezonów. Widzowie regularnie śledzą losy mieszkańców hiszpańskiej willi zarówno przed telewizorami jak i na platformie IPLA. Popularność show wzrosła w dedykowanej aplikacji mobilnej oraz w mediach społecznościowych. Profil na Instagramie obserwuje już ponad 220 tysięcy osób.
Po sukcesie dwóch poprzednich edycji trzeci sezon programu wystartował 28 lutego i spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Premierowy odcinek obejrzało blisko milion widzów! Po trzech tygodniach program wypracował sobie stały wzrost oglądalności. Po emisji 19 odcinków udział w grupie komercyjnej wzrósł o ponad 20% względem obu poprzednich serii.
„Love Island. Wyspa miłości” to nie tylko program telewizyjny, ale też interaktywne reality show, w którym widzowie za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej mają dostęp do ekskluzywnych materiałów i treści na temat uczestników programu. Dodatkowo przez głosowanie realnie wpływają na rozwój wydarzeń w willi. To oni decydują o losach szukających miłości Wyspiarzy. Aplikacje programu pobrało już ponad 630 tysięcy osób. W bieżącej edycji programu nastąpił 16% wzrost aktywnych użytkowników tego narzędzia. Średni czas, jaki fani programu poświęcają na korzystanie z aplikacji, wzrósł o 13% względem poprzedniej serii. Imponująca jest również liczba użytkowników, którzy decydują o losach Islanderów. W ostatnim głosowaniu oddano ponad 80 tysięcy głosów.
Ogromnym zainteresowaniem widzów cieszą się także media społecznościowe programu. Bogate w najświeższe informacje profile są miejscem komentowania i wymiany zdań bardzo zaangażowanej społeczności. Od premiery programu profil „Love Island. Wyspa miłości” na Facebooku przyciągnął rzeszę nowych miłośników programu. Rośnie też społeczność na Instagramie. W ciągu ostatniego miesiąca profil zaobserwowało ponad 35 tysięcy użytkowników, co daje obecnie imponujący wynik 220 tysięcy fanów programu. Dynamika wzrostu stale się utrzymuje. Każdego dnia instagramowy profil reality show zaczyna śledzić około 2000 nowych obserwatorów.
„Love Island. Wyspa miłości” od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o godz. 22:10 w Telewizji Polsat