BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Świetny start wiosennej ramówki TVN Turbo

28 lutego oficjalnie wystartowała wiosenna ramówka stacji TVN Turbo. Od tego czasu minął miesiąc, pora więc na krótkie podsumowanie. Wśród NOWOŚCI programowych bardzo dobry start zaliczył program Mobilni Mechanicy. Pierwsze cztery premierowe odcinki zyskały średni udział na poziomie 2,8% w grupie mężczyzn z miast.

 

Kilka słów o programie… W każdym odcinku trzy ekipy, trzy zepsute pojazdy i naprawy. Zadaniem mechaników jest usprawnić samochód, żeby mógł dalej ruszyć w trasę. Bohaterowie zmierzą się między innymi z zepsutą na trasie betoniarką a także ruszą na pomoc ciężarówce, które wiezie towar awizowany.

Kolejną NOWOŚCIĄ TVN Turbo jest program Dawid Andres z buta, którego premierowy odcinek wyemitowano 4 marca. Pierwsze 3 odcinki premierowe wygenerowały udział na poziomie 1,85% w grupie rozliczeniowej.

Dawida Andresa widzowie poznali gdy ciężarówką przemierzał odległe kraje. W nowym programie kierowca porzucił swojego trucka, by z plecakiem dotrzeć tam, gdzie pojazdy nie mają wjazdu. Na początek wybrał Islandię. To nie jest podróż wyłącznie po ścieżkach wytyczonych przez popularne przewodniki dla turystów. Głód przygody i niezaspokojona ciekawość zaprowadzą Dawida dużo dalej! Obcowanie z nieodkrytą i dziką naturą będzie wiązało się z niejednym wyzwaniem, a nawiązane w podróży znajomości pozwolą poznać niezwykłe historie ludzi i miejsc oraz na własnej skórze doświadczyć tamtejszego stylu życia.

Również zaznane z poprzednich sezonów, kultowe programy TVN Turbo radzą sobie bardzo dobrze. Wierna widownia sprawia, że mimo upływu lat wyniki programów imponują. Zawodowi handlarze, którzy wiosną tego roku pojawili się na antenie stacji po raz 9 przez pierwszy miesiąc emisji uzyskali średni SHR na poziomie 5,7% w grupie mężczyzn z miast. Z kolei 101 gadżetów motoryzacyjnych uzyskało wynik równy 3,8% w tej samej grupie.

3% udziałem może pochwalić się program Zakup kontrolowany oraz Klimek kontra DudaŚwietny wynik równy 2,9% uzyskały Wojny samochodowe oraz Absurdy drogowe.

TVN Turbo to kanał, który zna się na męskich pasjach. Mimo niedawnego startu wiosennej ramówki stacja już szykuje się do jesieni z kolejnymi seriami znanych i lubianych programów. Wśród tytułów, które będzie można obejrzeć w kolejnym sezonie zobaczymy m.in.: 101 gadżetów motoryzacyjnych, Zawodowi handlarze,  Wojny samochodowe, Klimek kontra Duda czy Zakup kontrolowany.

DANE: NAM, 28.02-21.03.21, średni SHR% za odcinki premierowe, M16-49C50+.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *