Serwis ToTeraz z miliardem wyświetleń!
TVN Grupa Discovery ma kolejny powód do dumy. Kilka dni temu należący do niej serwis internetowy ToTeraz przekroczył magiczną liczbę miliarda (!) wyświetleń. Najpopularniejszym materiałem na stronie jest filmik „Macierzyństwo: Instagram vs rzeczywistość”, który do dziś obejrzało ponad 20 milionów internautów.
TVN Grupa Discovery może pochwalić się kolejnym sukcesem na swoim koncie. Niedawno należący do nadawcy serwis ToTeraz zanotował liczbę miliarda wyświetleń, stając się jednym z najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych portali w swojej kategorii.
ToTeraz to projekt TVN Grupa Discovery zainaugurowany w 2017 r. Jego siłą są realizowane przez redakcję materiały wideo, które trafiają na stronę www.toteraz.pl, a także na portale społecznościowe na Facebooku i Instagramie. Od początku istnienia strony pojawiło się na niej już 8700 filmików obrazujących ciekawostki z kraju i ze świata, nowinki technologiczne oraz poruszające ważne kwestie ekologiczne. Od momentu powstania redakcja ToTeraz nieustannie stara się zaskakiwać swoich fanów. Transmitowała już smażenie jajka na masce samochodu, wybuch arbuza czy unikatowy zachód słońca w Tajlandii.
W ciągu swojej historii redakcja ToTeraz stworzyła wiele autorskich virali. Jednym z najbardziej znanych jest „Żarłoczna skarpeta”, który na samym Facebooku ToTeraz obejrzało ponad 17 mln. widzów. Materiał szybko trafił również zagranicę, gdzie docenili go fani Internetu, w tym największe gwiazdy – Ellen Degeneres, Krsiten Bell czy Mark Hamill.
Jednak to nie „żarłoczna skarpeta” wygrała wyścig po tytuł najpopularniejszego video ToTeraz. Miejsca na podium musiała ustąpić niespełna minutowemu filmikowi „Macierzyństwo: Instagram vs rzeczywistość”, który do tej pory trafił do ponad 20 mln. użytkowników internetu.