Xbox kontynuuje przygodę z gamingiem PC w 2021 r. oraz w kolejnych latach
Microsoft, jako twórca systemu Windows, spędził aż cztery dekady wsłuchując się w głosy graczy PC oraz developerów gier komputerowych, czerpiąc od nich cenną wiedzę i ucząc się ich potrzeb.
W ciągu ostatnich 18 miesięcy firma wydała świetne gry na PC, takie jak Age of Empires II i III DE, Gears Tactics, Wasteland 3, Minecraft Dungeons czy Microsoft Flight Simulator. W oczekiwaniu na nadchodzące tytuły pecetowe, jak Age of Empires IV, przyglądamy się jednocześnie naszej całej podróży i obieramy kierunki, którymi chcemy podążać w przyszłości.
Wczoraj Matt Booty, Head of Xbox Game Studios, opublikował na Xbox Wire post na temat kolejnych inwestycji Microsoftu w ekosystem gier na PC. Wpis traktuje także o pracy, którą firma wykonała w ostatnim czasie po to, by wspierać programistów i całą społeczność. Oprócz tego, za pośrednictwem postu na LinkedIn, Sarah Bond, szefowa działu Game Creator Experiences and Ecosystem, wspomniała o wytężonych pracach całego teamu Microsoft na rzecz zaspokojenia twórczych ambicji developerów, a zarazem dostarczania graczom niesamowitych doświadczeń na platformie PC.
Wczoraj ogłoszono:
- Cross-play i cross-progression dla “Halo Infinite” multiplayer
- “Halo: The Master Chief Collection” od momentu premiery na PC na Xbox Game Pass na PC obejrzało ponad 10 milionów graczy
- Od 1 sierpnia udział deweloperów w sprzedaży gier komputerowych w Sklepie Microsoft Store wzrośnie do 88% z 70%.
Microsoft będzie w dalszym ciągu wsłuchiwał się w opinie społeczności Xbox, by wywiązywać się ze swoich zobowiązań. Jednocześnie firma kontynuuje swoją obietnicę do zapewnienia użytkownikom warunków do gry na platformie najlepiej odpowiadającej ich potrzebom.