Technologia - Promocje

Huawei i Viber rozszerzają globalną współpracę w AppGallery

Huawei i Viber, jedna z najpopularniejszych na świecie aplikacji do prowadzenia rozmów, w tym rozmów wideo, rozszerzają globalną współpracę w AppGallery. Viber dołączył do AppGallery na początku 2020 roku jako jedna z pierwszych aplikacji o zasięgu globalnym, i od tamtej pory liczba jej dystrybucji w sklepie Huawei sięgnęła aż 62 milionów.

 

Viber to jedna z najpopularniejszych aplikacji do rozmów, z której każdego dnia korzystają miliony osób na całym świecie. Aplikacja umożliwia czatowanie z innymi osobami, rozmowy wideo czy przekazywanie wiadomości grupowych w bezpieczny i bezpłatny sposób. Rakuten Viber jest częścią Rakuten Inc., światowego lidera w handlu elektronicznym i sprzedaży detalicznej online.

Aplikacja jest szczególnie popularna w Europie Wschodniej, w tym w Rosji i na Białorusi, a cała Europa jest trzecim na świecie rynkiem z największą liczbą dystrybucji w AppGallery. Rozszerzenie współpracy będzie się wiązało z szerokimi działaniami marketingowymi w AppGallery oraz w kanałach społecznościowych Huawei, wspierającymi m.in. wprowadzenie bezpłatnych naklejek w aplikacji.

– Większość popularnych aplikacji oferuje usługi globalnie, ale nie zawsze są one dopasowane do potrzeb lokalnych rynków i użytkowników. Ścisła współpraca Viber i Huawei pozwoliła nam zaspokoić specyficzne wymagania klientów, co przyniosło ogromne korzyścimówi Derek Yu, wiceprezydent w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich w Huawei CBG.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z tak ważnym graczem jak Huawei. Cieszymy się również, że – jak pokazują dane – użytkownicy AppGallery chętnie pobierają naszą aplikację, a wysiłki związane z dostarczaniem im spersonalizowanego produktu przynoszą efekty mówi Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer w Rakuten Viber.

W AppGallery dostępnych jest ponad 1000 lokalnych aplikacji, a biblioteka aplikacji w języku polskim liczy ich już 8000. W skali świata, w sklepie znajduje się ponad 134 tysiące aplikacji, a każdego miesiąca ze sklepu korzysta globalnie ponad 730 milionów aktywnych użytkowników. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Huawei jest jednym z wiodących producentów elektroniki użytkowej. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów w tym, wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *