Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w zespole strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl
W maju 2021 r. do działu strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl dołączyły dwie nowe osoby, które będą odpowiadać za marketing subskrypcji oraz komunikację z prenumeratorami. Mateusz Nowak objął stanowisko Digital Engagement Lead, a w jego zespole zaczęła pracę Aleksandra Stelmach-Rowińska jako Digital Engagement Specialist.
Mateusz Nowak w roli Digital Engagement Lead w zespole Wyborcza.pl będzie odpowiedzialny za marketing prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej” i wdrożenie strategii komunikacji dotyczącej oferty subskrypcyjnej, a także za wzmocnienie zaangażowania prenumeratorów oraz ich satysfakcji z bycia częścią tej społeczności.
Do zespołu Mateusza Nowaka dołączyła w maju br. także Aleksandra Stelmach-Rowińska, która objęła stanowisko Digital Engagement Specialist.
Mateusz Nowak od 2007 r. zajmuje się marketingiem produktów i serwisów cyfrowych. Początkowo pracował w Grupie Interia, gdzie na stanowisku senior brand managera odpowiadał za promocję i wzrost serwisów rozrywkowych i komunikacyjnych (w tym m.in. muzyka.interia.pl , film.interia.pl czy Interia Poczta). W kolejnych latach był w zespołach firm Medicover i Cube Group – w tej ostatniej kierował jednym z zespołów odpowiedzialnych za strategie i działania komunikacyjne oraz mediowe w obszarze online dla klientów bezpośrednich agencji. W 2019 r. dołączył do TIDAL, gdzie na stanowisku Marketing Managera odpowiedzialny był za działania akwizycyjne, akcje specjalne, komunikację z użytkownikami oraz współpracę z partnerami na wybranych rynkach CEE. Ostatni rok spędził w firmie Huawei Polska, jako Marketing Manager odpowiadając za promocję serwisów i aplikacji własnych oraz platformy Huawei Ads. Poza obszarem marketingu online Nowak przez 3 lata związany był z Fundacją Peace Festival, w której kierował działaniami promocyjnymi Life Festival Oświęcim.
Aleksandra Stelmach-Rowińska już na studiach rozpoczęła ścieżkę zawodową we współpracy z lokalną agencją PR, równocześnie pomagając w tworzeniu strategii komunikacji dla marek rodzimych. W 2019 r. podjęła współpracę z grupą Domodi. Pracując w dziale social media, odpowiedzialna była za działania organiczne, tworzenie kontentu oraz definiowanie grup odbiorców.
„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce i Europie Wschodniej, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej.
Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” –teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec marca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys.