BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Sukces wiosennej ramówki TVN Turbo

28 lutego 2021 stacja TVN Turbo zaprezentowała widzom wiosenną ramówkę. Wśród zaplanowanych w niedzielnym paśmie premierowym programów zobaczyć można było m.in. Najlepsze premiery motoryzacyjne Patryka Mikiciuka, Zakup kontrolowany, 101 gadżetów motoryzacyjnych, Wojny samochodowe, Klimek kontra Duda, Pomoc drogowa oraz nowość kanału, program Mobilni Mechanicy.

 

Wyniki uzyskane przez stację potwierdzają po raz kolejny, świetnie dopasowanie kanału do atrakcyjnych męskich grupach docelowych. Grupa rozliczeniowa mężczyzn z miast powyżej 50 tys. uzyskała w badanym paśmie SHR na poziomie 2%, grupa mężczyzn z wyższymi dochodami zyskała SHR równy 3,4% natomiast grupa mężczyzn na wyższych stanowiskach SHR na poziomie 3,7%. Sam kanał również radzi sobie bardzo dobrze.

Średni udział w rynku za analogiczny okres wyniósł 1,2% (M16-49, C50K+), co zapewnia stacji pozycję lidera w segmencie kanałów Factual.

Wśród emitowanych obecnie programów, warto zwrócić uwagę na premierową serię pt.: Dawid Andres z buta, której udział za wyemitowane do tej pory odcinki premierowe wyniósł 2% (M16-49, C50K+) oraz kolejną nowość kanału, program Kolekcjoner z udziałem 1,3%  w tej samej badanej grupie.

 

DANE: NAM, 28.02-22.05.21, SHR%, pasmo premierowe, nd 9:30-16:00, M16-49C50+, M16-49 INC3500+, M16-49 TOP MANAGEMENT.  28.02-22.05.21, SHR%, TVN Turbo, M16-49C50+.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *