Publicis Groupe pierwsi w Polsce z certyfikacją TikTok Academy 2021
14 czerwca 2021, Warszawa – Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny “TikTok Academy”. To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie.
– Cieszymy się, że eksperci Publicis Groupe dostrzegli nasz wyjątkowy program “TikTok Academy” i ukończyli go z sukcesem, otrzymując certyfikaty. W trakcie trzech intensywnych dni spotkań zespół TikToka podzielił się z nimi wiedzą z zakresu wprowadzenia marki na platformę, bezpieczeństwa, najlepszych praktyk, produktów, narzędzi i case studies, a także opowiedział o reklamach aukcyjnych. Pozwoli im to w pełni wykorzystać możliwości platformy i zapewnić markom jak najlepsze wyniki, jednocześnie dbając o najlepsze doświadczenia użytkowników platformy. Po pierwszych spotkaniach skierowanych do zespołów Httpool Regionu Europy Centralnej oraz Publicis Groupe Polska, chcemy rozwijać nasz program i zapraszać do udziału w nim kolejne agencje – komentuje Sylwia Chada, General Manager, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Program TikTok Academy przeznaczony jest dla wybranych, czołowych agencji marketingowych na świecie. Ma na celu zapewnienie kompleksowej wiedzy i wsparcie w prowadzeniu komunikacji i działań reklamowych dopasowanych do specyfiki kanału oraz oczekiwań użytkowników TikToka. Za działania paid social odpowiada w Grupie Publicis agencja marketingu efektywnościowego Performics. TikTok Academy to cykl interaktywnych warsztatów przeznaczonych dla zespołów strategicznych, mediowych oraz kreatywnych, dlatego program szkoleniowy TikToka objął całą Publicis Groupe Polska – agencje kreatywne, mediowe i praktyki biznesowe tj. Data Science.
Spotkania z Publicis Group obejmowały trzy dni szkoleń. Każdy dzień podzielony był na sekcje tematyczne. Marketerzy mieli rownież okazję wykorzystać wiedzę budowania strategii w praktyce podczas warsztatów kreatywnych. W ostatnim dniu Akademii marketerzy podeszli do testu wiedzy oraz certyfikacji “TikTok Academy”. Certyfikaty zostały przyzane 171 pracowikom Grupy Publicis.
– Partnerstwa ze światowymi gigantami społecznościowymi dają realne korzyści dla nas i naszych Klientów w postaci dostępu w pierwszej kolejności do technologicznych nowości tzw. „bet”, analityki, szkoleń i warsztatów. W taki sposób od lat budujemy nasze partnerstwo m.in. z Facebookiem, a teraz intensywnie rozwijamy z TikTokiem. Realizowane przez nas kampanie uznawane są za jedne z najlepszych zarówno przez Facebooka jak i TikToka i publikowane w formie referencyjnych case study na obu platformach – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.
W 2020 roku, jako pierwsza agencja na polskim rynku, Performics został Partnerem Premium (najwyższe wyróżnienie) w programie Facebook Marketing Partners.