Mecz UEFA EURO 2020 Polska – Hiszpania hitem weekendu
W sobotę, 19 czerwca mecz Polska-Hiszpania w TVP1 i TVP Sport zgromadził według *MOR w momencie najwyższej oglądalności 13,8 mln osób. Średnia widownia spotkania wyniosła 11,8 mln. W weekend od 18 do 20 czerwca według **NAM Jedynka była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych z udziałami odpowiednio 11,6%, 20,5% i 8,3%. Na drugim miejscu znalazła się Dwójka z udziałami 8,9% w sobotę i 8% w niedzielę, a TVP Sport najwyższe udziały 4,1% uzyskał w sobotę.
W rankingu meczów UEFA EURO 2020 rozegranych od 18 do 20 czerwca na drugim miejscu pod względem widowni znalazło się spotkanie Anglia – Szkocja. Według MOR mecz obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 4,8 mln, a według NAM transmisja zgromadziła w TVP1, TVP Sport i 4K 2,9 mln widzów. Łącze udziały anten wyniosły 25,5%.
W niedzielę 20 czerwca w Mrągowie odbył się pierwszy koncert w ramach „Wakacyjnej Trasy Dwójki”. Według MOR w momencie najwyższej oglądalności widownia tego muzycznego wydarzenia wyniosła 2,3 mln osób, a średnio 1,7 mln. Według NAM koncert z Mrągowa przyciągnął do Dwójki w piku 2 mln osób, a średnio 1,2 mln widzów przy udziałach 12%.
W załączeniu najliczniej oglądane programy Telewizji Polskiej od 18 do 20 czerwca 2021.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement