Internet & Gry - Reklama

Ekskluzywne treści Vogue.pl od lipca w ofercie Mediaklub.pl

Mediaklub.pl, platforma integrująca ofertę serwisów treści płatnych, od lipca oferuje ekskluzywne treści serwisu Vogue.pl, dostępne tylko po zalogowaniu. W ramach pakietu i jednej subskrypcji użytkownicy Mediaklub.pl mają zapewniony nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisów: Newsweek, Forbes, Fakt, Auto Świat, Komputer Świat oraz Przegląd Sportowy, a także Vogue.pl.

 

Subskrybenci pakietu Mediaklub.pl dzięki stałej miesięcznej opłacie oraz jednemu loginowi i hasłu mają nieograniczony dostęp do treści wszystkich serwisów subskrypcyjnych, w tym do podcastów premium oraz programów wideo powstających dla poszczególnych marek Ringier Axel Springer Polska. Jednocześnie, subskrypcja Mediaklub.pl daje użytkownikowi dostęp do bieżących i archiwalnych wydań gazet, a także do aplikacji mobilnych serwisów Newsweek, Forbes oraz Fakt. Od lipca w ramach pakietu, abonenci Mediaklub.pl zyskują dostęp do wybranych treści serwisu Vogue.pl stworzonych specjalnie z myślą o użytkownikach Mediaklub.pl. „Vogue Polska” jest pierwszym partnerem zewnętrznym, którego treści będą dostępne w ofercie Mediaklub.pl.

– Intensywnie rozwijamy ofertę pakietu i produktu Mediaklub.pl, oferta treści jest stale wzbogacana, a „Vogue Polska” znakomicie uzupełnia serwis Mediaklub.pl o treści lifestylowe, a także o kulturze i modzie. Mediaklub.pl jest również platformą otwartą na współpracę z innymi wydawnictwami w Polsce, które chcą dostarczać swoje treści w modelu płatnym. Bardzo nas cieszy, że „Vogue Polska” jest naszym pierwszym partnerem w tym przedsięwzięciumówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

– Partnerstwo strategiczne z Ringier Axel Springer Polska to kolejny krok w rozwoju Vogue.pl. Marki dostępne w portfolio Mediaklub.pl, podobnie jak „Vogue Polska”, oferują czytelnikom jakościowe treści przygotowane przez doświadczonych autorów. Po raz pierwszy artykuły sygnowane przez Vogue.pl będą dostępne w modelu subskrypcyjnym. Wierzę, że będą cieszyć się zainteresowaniem odbiorców, a doświadczenia zdobyte przez nas w ramach Mediaklubu będziemy potem wykorzystywać także w ramach naszej platformy. W Vogue.pl od początku stawialiśmy na innowacyjne rozwiązania – zarówno redakcyjne, jak i reklamowe. W maju osiągnęliśmy rekordowy wynik 2 mln unikalnych użytkowników, czujemy, że jesteśmy gotowi, żeby testować nowe kanały dystrybucji treścimówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza „Vogue Polska”.

Treści „Vogue Polska” dla użytkowników Mediaklub.pl, dostępne również dla użytkowników premium aplikacji „Vogue Polska”, powstają na specjalne zamówienie. Przygotowują je tacy znakomici autorzy jak: Filip Springer, Sylwia Chutnik, Małgorzata Minta, Karolina Sulej, Michał Korkosz (Rozkoszny), Ania Theiss, Artur Burchacki, Mike Urbaniak, Harel, Katarzyna Boni, Agnieszka Drotkiewicz, Marta Strzelecka, Aleksandra Boćkowska, Piotr Zachara, Anna Sańczuk i wielu innych twórców.

Teksty sygnowane przez Vogue.pl będą dotyczyły historii mody, ważnych zjawisk społecznych, ciekawostek związanych z kulinariami, sztuką czy architekturą. Nie zabraknie też felietonów, sylwetek ciekawych postaci działających w różnych dziedzinach sztuki, poleceń kulturalnych, pogłębionych wywiadów, autorskich przewodników po Polsce i świecie.

Miesięczny dostęp do Mediaklub.pl kosztuje 24,90 zł. Dla porównania, suma opłat abonamentowych serwisów wchodzących w skład Mediaklub.pl to obecnie 124,4 PLN miesięcznie.

Usługa subskrypcyjna Mediaklub.pl jest oparta na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której są wydawane Autoswiat.pl, Komputerswiat.pl, Fakt.pl, Forbes.pl, Newsweek.pl oraz Przegląd Sportowy z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content). Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *